SMIL

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

for I er da fantastiske!!!

Denne fik jeg på mail idag:

[i]Da jeg var yngre, vejde jeg nogen kilo mindre. Jeg behøvede aldrig at
    holde maven inde, når jeg havde en stram kjole på.

Men nu, når jeg er smule ældre, har min krop gjort sig fri. Der er
    en form for elastisk komfort, der hvor min talje var engang.

De italienske sko skal være to nummer større, hvis jeg da overhovedet kan få fødderne i dem, og skridtet på strømpebuksene sidder alt for ofte nede ved knærne.

Men jeg har også lært, at det ikke betyder noget, hvad der sker, eller hvor sort alt føles i dag; Livet går videre, og i morgen blir en bedre dag.

Jeg har lært, at det siger meget om et menneske, hvordan han/hun
    håndterer disse tre ting:

1. En regnvejrsdag

2. Mistet bagage

3. Sammenfiltrede juletræskæde.

Jeg har lært, at uanset hvilket forhold man har til sine forældre, så vil man savne dem, når de ikke er her mere.

Jeg har lært, at det at skaffe sig penge og ting, ikke er det samme som at skabe sig et liv.

Jeg har lært, at livet af og til gi?r os en chance mere.

Jeg har lært, at man ikke kan gå igennem livet med en baseball-handske på begge hænder. Af og til skal man også kaste bolden tilbage.

Jeg har lært, at når jeg beslutter noget direkte fra hjertet, så har jeg for det meste også truffet den rette beslutning.

Jeg har lært, at selv om jeg er såret, behøver jeg ikke at såre andre.

Jeg har lært, at man hver dag skal række sin hånd ud til nogen. Alle behøver en varm tanke eller et venligt klap på skulderen.

Jeg har lært, at jeg stadig har meget at lære.

Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt, og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.

Send dette til mindst fem fantastiske kvinder i dag, og noget godt vil ske…….. Du kommer i hvert fald til at fortælle en anden kvinde, at du synes hun er fantastisk ? og du har måske fået hende til at smile.
    [/i]

Hav en god dag

Knus Christina

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Aj ja den er god. Den med juletræskæden ville jeg bruge som ren terapi, nyde at fordybe mig og filtre den ud.

Trine

Anonym
    Inaktiv

Ja, jeg er så typen, som bare ville vælge at smide juletræskæden ud og købe en ny :O)

Livet er for kort til at blive frustreret over sammenfiltret juletræskæde ;O)

Smoothie

SisseAndSisseAnd
    Medlem

så der hænger jeg ikke på.

Så noget om mindfullness i GodmorgenDanmark i går, lød meget spændende…..

Må tilbage til procedurere…

Knus Christina

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Livet er bare for kort til alle de bøger man burde læse omkring det at leve det gode liv i harmoni med sig selv og sine omgivelser. Puha jeg kan ikke nå at læse hvordan jeg kan lære mig selv det.
    Igår i Alt for Madamserne var der noget om mindfullness om at leve i nuet og accepetere det. Det lød også bare så inspirerende.

Vil hellere have AFD som klubblad nr. 2

Trine

Anonym
    Gæst

Aj, den var god, Christina! Tak fordi du delte den med os andre!! Især er jeg vild med sætningen om den sammenfiltrede juletræskæde…. He he… jeg kunne snildt forestille mig selv sidde med et vildt udtryk i øjnene *GG*

Knus fra Ditte, der hver aften får læst et par sætninger i bogen: Er du lykkelig (tror jeg nok den hedder)? Som handler om hvordan man med ens tankegang kan blive lykkelig og tilfreds med det, man har, i stedet for at gå og ønske sig ting, der var bedre…

Anonym
    Gæst

Med AFD som klubblad nr. 2! Jeg abonnerer ikke på det ganskevist, men det er da bare en formel sag, for jeg køber det alligevel hver torsdag….

Jeg skimmede også det der mindfulness…. men fik ikke nærlæst det.

Christina, bogen, som jeg læser inde i sengen om afenen, har jeg ikke helt dannet mig et indtryk af endnu – falder simpelthen for hurtigt i søvn, så det jeg har læst, har været noget usammenhængen… men hun har fat i nogle kloge ting, synes jeg! Og jeg har da allerede taget noget af det til mig! Prøver i hvert fald… Rom blev jo heller ikke bygget over-night!

Knus fra Ditte

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Ej Ditte vil du ikke godt lade være med at komme med så spændende en bog og vifte mig om næsen med den????

Der er 6 i kø til den på Birkerød bib:(

Hm den vil jeg da læse, må hellere se at få skrevet mig op, den lyder rigtig god, har fat i det rigtige med at følge sine drømme, acceptere konsekvenser etc etc…….

Knus Christina

Anonym
    Gæst

kunne du så ikke læse “da gud kom på en harley”.
    Den kan jeg varmt anbefale til at vække lidt tanker i forhold til prioriteringer i ens liv.
    Knus Karina

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.