Appesina….

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

det kan godt være du har svaret på det før, men det har undgået min opmærksomhed så. Men har du ikke haft nogen problemer med slasket hud f.eks. på barmen (undskyld min ligefremhed), og hvis ikke, hvad sørensen har du gjort for at undgå det? Du ser simpelthen fantastisk ud på de billeder du har lagt i din dagbog – men jeg synes nu også du var køn før 😉 du ser bare ikke rigtigt glad ud på det første.

Mvh
    Lone

badlandsbadlands
    Medlem

..andre der ser bedre ud i mormor-stramme-ind-trusser end dig 😉

appesinaappesina
    Medlem

Du er sku for sjov. Der fik jeg lige et ordenligt smil på læben og takker da for de såkaldte søde ord, smiler.

appesinaappesina
    Medlem

Løst hud slipper man ikke udenom. Mine bryster kan røre min navle når jeg sidder ned uden bh(alt for meget skind og alt for lidt fedt i brysterne). He he. Det er det kan kalder gamle kone bryster men hurra for BHer. hi hi. Mit maveskind er lige så slemt, hvis ikke værrere. Jeg er målt til at have omkring 6-8cm for meget hud på maven, som aldrig kan trænes væk men skal opereres hvis jeg vil have en normal mave. Det sjove med maveskinnet er at når det kommer i vand, så svæver det jo frit fra kroppen,da der kommer luft under skinnet eller noget i den stil, så mine badebukser falder af, så bikini er ikke lige det store hit. Til dette problem med for meget maveskin, kan man i dag købe undertøj til den slags, som holder skinnet nogenlunde stramt, så det er jo en fantastisk opfindelse. Dog sidder de langt oppe over maven, så det er ikke lige det mest sexede men skidt pyt nu med det. Jeg er jo ik ligefrem en sexbombe alligevel. Hi hi. Alt hvad der hedder lavtaljet bukser er dog umuligt at komme i, men det har jeg nu aldrig gået med alligevel.

kirkbokirkbo
    Medlem

det er bare så flot gjort, jeg tager hatten af for dig. Og ønsker at jeg kunne gøre det samme.

Hilsen Lotte

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.