Hovr mange er syge?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Hovr mange er syge?

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Stakkels jer!! I får da det hele på en gang. Her kan jeg kun prale af små forkølelser (altid mig, der er det i længst tid), en nys overstået gang børnesår (heldigvis kun ét barn ramt).

Men det lyder som mit forår: To dage efter at jeg havde afleveret mit speciale fik Lucas diarré, derefter fik Rebecca det, samtidig med, at jeg fik halsbetændelse, så fik Lucas øjenbetændelse og til sidst fik begge børn – naturligvis lige efter hinanden – skoldkopper. = sygdom og børn hjemme i en hel måned! Fuck jeg var glad for, at jeg nåede at aflevere specialet…

god bedring, Kirsten

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Det kører da bare hos jer, Camilla!

Her er det mig der skranter, noget maverod i går og meget snottet idag – og tæller det med at jeg er megaøm efter at være begyndt at lave træning på gulvet derhjemme?? Nå ikke? men det er jeg altså!!

Jeg sidder dog på min pind, men kan ikke rigtig konc mig om de instruktioner som jeg burde læse:(

god bedring til jer alle

Knus Christina *snøft*

camillabagcamillabag
    Medlem

Det er jo altid rart at vide, at man ikke er alene *G*
    Har vi rekorden herhjemme? Det er nu snart 14 dage siden det startede med slem forkølelse. Mathias begyndte – alle børn har været forkølede. Nanna startede så med feber og et par opkastninger, halsonde og udslæt for 1½ uge siden. Efter hende kom Mathias og så Sebastian med samme tur. Jeg selv blev forkølet for en uge siden og fik slem halsbetændelse i titsdags. Sebastians febersygdom debuterede igår, så jeg hygger mig med ham i hjørnesofaen i dag 🙂 Jeg har stadig ondt i halsen, når jeg synker og en smag af død hud i halsen, yrk. Det eneste, der mangler er, at min kære mand bukker under, så bliver det virkelig undtagelsestilstand herhjemme! Nå, ja jeg glemte at Mathias dræn faldt ud og hans øre har flydt med pus, men øredråber med antibiotika har hjulpet på det, men den stakkels dreng må nok ikke være med til svømning med skolen, som starter snart, ØV

Nååh ja, og så havde Sebastian lus med hjem fra skole igen igen, men det her nye vidundermiddel Hedrin klarer det jo så nemt, så det ordnede vi også liiige

Kh Camilla – som må ned og sætte vask over, for Nanna tissede i sengen i nat

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Idag er ingen herfra syge, men jeg har lidt en fornemmelse af at der er optræk til noget sygdom. Johanne var lidt småsyg mandag og tirsdag og var træt igår eftermiddags, Elias var lidt pivet. Håber vi slipper.

Christina må jeg høre hvad dit job består i, jeg er nysgerrig. Mener bestemt du er sygeplejerske, men laver vist ikke noget direkte patientrettet??

Trine

Anonym
    Gæst

Jeg sidder med næseborene trykkeet sammen og holder vejret… jeg har simpelthen ikke tid til at blive smittet!!!!!!!!!! Men jeg kender rigtig mange med influenza-symptomer, eller som “bare” går og er helt vildt snottede….

Men 7,9,13 så er ingen herhjemme syge lige nu! Men både Rasmus og Nanna går og hoster, men Rasmus sad også i sandkassen kun iført undertrøje og bukser, da jeg hentede ham i går – og pædagogen blev også helt: “AJ! Jeg har liiiiige givet dig tøjet på!!!” Og jeg forstår hende godt, for ligesom vi andre smider uret, når vi kommer hjem, så smider Rasmus tøjet – alt tøjet – når han kommer hjem….

Og Nanna har også gået ude på legepladsen uden jakke, men nu har vi indprintet hende, at det er en den hurtigste vej til at blive syg og forkølet, så nu har hun jakke på….

Men altså rigtig god bedring til jer alle! Håber I snart er oven på igen!

Knus fra Ditte

camillabagcamillabag
    Medlem

Ej, det lyder da virkelig heller ikke som om, du har det særlig rart Rikke! Lidt som jeg har haft det siden tirsdag – blot fik jeg aldrig ret meget feber – mærkeligt for ellers havde jeg det fuldstændig som du beskriver.

Rigtig god bedring til din familie!!!
    Camilla

SmoothieSmoothie
    Medlem

Tak Camilla, og også god bedring til jer!

Jeg har nu heller ikke vildt meget feber – den ligger og svinger mellem 38 og 38,5, så det er ikke fordi jeg er feberplaget. Men den ER der…

Smoothie

SmoothieSmoothie
    Medlem

… at I vinder Camilla!

Selv om vi er rimeligt med, så når vi jer vist alligevel ikke til sokkeholderne…¨

Min kæreste har været forkølet de sidste tre-fire uger nu – den vil ikke rigtig slippe ham igen…

Frederik har været forkølet, men det har ikke været slemt, og han er hurtigt kommet oven på igen. Dog havde han en “sjov” dag i sidste uge, hvor han kom ind midt om natten med skyhøj feber. Havde 40 i feber dagen efter, vagtlæge mente det var mellemørebetændelse, da det ene øre var rødt – men feber og utilpashed forsvandt samme aften – lige så hurtigt og pludseligt, som det var kommet?

Gustav er mega-snot-forkølet! Der hænger konstant 11-taller ud af den drengs næse, og i sådan en grad, at han ligefrem har vænnet sig til (og ikke flegner fuldstændigt ud) når vi tørrer næse på ham hvert 2. minut :O/ Han havde feber (39) da han kom hjem fra vuggestuen i går eftermiddags, og i nat har han været ‘pænt’ varm (på trods af rimelig kølig rum-temperatur har han sovet i kortærmet body og hullet tæppe i nat). Her til morgen var temp. 37,3, så vi satsede og sendte ham af sted i vuggestue. Humøret er fint og han spiser godt, så mon ikke bare det er forkølelsen, der driller? Desuden kunne jeg ikke overskue at holde ham hjemme, da jeg selv ligger syg :O/

Begge ungers astmatiske bronkitis er blusset op, og de hoster i ét væk hele natten lang, så både akut og forebyggende medicin er genindført…

Som skrevet er jeg selv syg. Har noget influenza-agtigt sygdom i kroppen. Jeg er som den eneste ikke forkølet, men har feber, ondt i halsen (helt ud i ørerne, av!), er øm i hele kroppen – særligt nakken, skuldrene og ryggen, har hovedpine og er enormt træt, men kan selvfølgelig ikke sove – hverken om dagen, hvor der er ro herhjemme, eller om natten, hvor ungerne hoster og sprutter :O(

Nå, men summa-summarum, jeg har det lidt bedre i dag – i går kunne jeg kun holde ud at sidde ved computeren i 2 minutter ad gangen, lige nu har jeg siddet her i næsten en halv time uden migrænelignende tilstande :O)

Smoothie (som snart vil krybe hen på sofaen og slappe af et par timer, inden ungerne skal hentes – og bilen er på værksted, så det bliver enten til 6 km på gåben – eller måske skal jeg undersøge, om der kører en bus i den retning?)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.