Sim sa la bin og nu er BRYSTERNE tryllet væk…..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Sim sa la bin og nu er BRYSTERNE tryllet væk…..

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    appesinaappesina
    Medlem

Ja gid det var så vel. Jeg har i nogle dage gået og haft lidt svige omkring brystet og har egentlig ik tænkt mere over det. I dag efter træning var det helt tilfældigt at jeg lige så mig i spejlet uden tøj på(ik noget der sker ret tit) og hvad skuer mit øje….SÅR…Say what. Jeg går tættere på og kan så se at under begge mine bryster har jeg 2 sår på ca 4-5cm lang og en cm bred. Altså når jeg siger under brysterne er det på undersiden da jeg har nogle flotte lange bryster(hi hi)så har jeg slet ik bemærket disse sår, da de jo er gemt væk inde bag ved. Jeg er jo godt klar over at det er slidsår pga mit løberi, men det er skisme da træls når jeg render i monster dyre løbe bher, som er bedst i test og alt muligt. Grrrrr. Så nu er det jeg siger sim sa la bim, tryl mine bryster til små ballelutter. …… Jeg kigger ned og ser om det virker…..Hmmmm næ, det er stadig en størrelse 75 f. Hvorfor er det lige at naturen syntes at det lige nøjagtig er mig der skal have den størrelse bryster. Ej jeg må nok hellere lade være med at klage, for jeg husker godt for 3 år siden hvor jeg brugte 100 f under gravideten og der ku man tale om besvær. Nå men nu må jeg jo så vælge mellem at droppe løb eller slidsår. tænke tænke. Den er sørme svær, for resten af kroppen er jo begyndt at blive så nydelig af alt det løb. ku være jeg sku spare sammen til en brystreduktion, det ville nok hjælpe gevaldigt også vil mange med små bryster nok ryste på hovedet, når de ønsker størrere bryster og jeg ønsker mig mindre. Blir vi mon nogensinde tilfredse. he he.

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej Stina

Altså jeg bruger selv str 70 F og har en løbe-bh som er 3-4 år gammel, og har faktisk ikke haft de problemer siden folkeskolen hvor jeg var tidligt udviklet og bh-markedet ikke var noget jeg var introduceret for;)

Mon ikke det var et forsøg værd med en anden løbe-bh til dig før du begiver dig ud i brystreduktion?

Altså med mindre du ønsker et mindre bryst af flere årsager?

For ellers er det igen (a pro pos vores snak om kvalitet) at måske er den bedste bh i tests etc ikke den bedste bh for dig???

Imiddelbart fra de billeder du har vist af dig selv så er din krop meget harmonisk, brysterne passer godt til resten om jeg så må sige:)

Knus Christina – som egentlig sidder og spiser en lækker salat – lidt sen frokost

Ninna3Ninna3
    Medlem

Kan du ikke lige sige det igen, for jeg tror altså, at det var mine, du snuppede 😉

Efterhånden som jeg taber mig er der også røget lidt der… og det er altså ikke særlig smart… Der er langt mere, der kan tages af bagdelen… Så tilbage igen tak…

HIlsen
    Ninna

appesinaappesina
    Medlem

jeg løber nu i tre forskellige slags, men der var en i mit dagbogsindlæg der skrev noget om sports tape og det var da måske værd at undersøge. Det ville bare være så ærgeligt at droppe løbet nu hvor jeg endelig er trænet op til at kunne løbe en del km. Nå jeg er nu faldet ned på jorden igen over chokket, så det er jo godt, for var da helt oppe at ringe.

appesinaappesina
    Medlem

jeg hepper også på at få en lidt mindre bagdel men det må vidst blive i mine drømme.hi hi.

badlandsbadlands
    Medlem

ha ha ha Ninna…det grinede jeg meget af 😉

Jeg synes ikke det har haft nogen særlig effekt på barmen at jeg havde tabt mig – jeg ville ønske den trylleformular virkede, for jeg er ved gud i himlen træt af min str. altforstor (85E eller for det meste F), som får mig til at se federe ud end jeg er. Næh…..den voksede da jeg var gravid, men glemte at blive mindre da jeg holdt op med at amme. Suk…

Lone

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.