Jeg tror sørme at Daniel skal flyve i helikopter

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Jeg tror sørme at Daniel skal flyve i helikopter

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    appesinaappesina
    Medlem

Han har jo i meget lang tid været besat at helikoptere og vi har jo en del flyvende hen over os og han bliver helt vild og siger”mig flyve i den”. Så i dag til træning hang der en stor plakat hvor der stod at man kunne komme til familie dag 3 maj og få en tur i en helikopter til 360kr per person. Det vil jeg godt give min lille dreng, nu han er så besat af helikoptere men tror i at han får kolde fødder når han kommer op i sådan en?man kan jo ik bare lige sådan komme ned igen, før turen er forbi. Er det en dårlig ide??????er han for lille?

SmoothieSmoothie
    Medlem

Nææ, jeg tror såmænd ikke, han er for lille. Det er vel ikke meget anderledes end at flyve i flyvemaskine?

Hvis han er så vild med helikoptere, så tag ham da med derhen. Helikopteren flyver vel flere gange, så du kan vel altid tage beslutningen, når I står ved den og fornemme, om han bare er ellevild efter at komme op i den, eller om han bliver lidt bange?

Smoothie

chnejadrchnejadr
    Medlem

Det lyder umiddelbart som en god ide.

Thilde er vild med flyvemaskiner, og det var et stort hit da vi skulle på påskeferie, at vi skulle flyve derned. Var godt nok lidt spændt på hvordan hun ville tage det når det blev virkelighed – vi skulle flyve i alt 4 gange – men hun var bare supercool 🙂 Og syntes, at det var et STORT hit!

Du kender ham selvfølgelig bedst og ved hvor robust han er. Og husk at din reaktion på turen også spiller ind, når du sidder ved siden af ham i helikopteren. Er du nervøs eller synes du selv det er viiiildt fedt? For hvis mor er bange, så mærker han det og så bliver han måske også nervøs. Vi gjorde det, at vi snakkede med Thilde undervejs under start og landing “Se hvor stærkt vi kører! Nøj det er spændende! Wow, nu er vi oppe i luften – kan du se vandet dernede gennem vinduet?” Skal siges, at jeg selv synes det er ret fedt at flyve (når det ikke er for lang en tur, for så bli’r det kedeligt…)

God tur!

Knus,
    Christina

appesinaappesina
    Medlem

jeg har ingen planer om at skulle ud at flyve, da jeg har flyskræk, så det må blive farmands fornøjelse.smiler

Camillamor1Camillamor1
    Medlem

tage han med derhen og så beslutte mig på stedet om det er noget for ham eller ej.

Husk at forberede ham på at der er en usigelig larm indeni sådan en helikopter – man får vel udleveret nogle ørebøffer af en slags, men det er jo ikke lige sikkert han synes det er fedt at skulle have dem på – eller at han kan passe dem. Jeg ville nok helgardere med et par ørepropper.

God flyvetur – håber han får opfyldt sit ønske :o)

/Camilla

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.