Nanna har lungebetændelse + maveinfektion :-(

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Nanna har lungebetændelse + maveinfektion :-(

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Ja, så er det i sandhed vores tur til at være underdrejede. Drengene har haft opkast og dårlig mave sådan on-off en uges tid. Har dog været i skole de fleste dage. De er ikke helt ovre det endnu.
    Nanna blev forkølet for et par uger siden og har hostet meget slim op om natten (hun hoster ellers aldrig og plejer ikke at være forkølet ret længe) Det er længe siden, hun holdt op med at være snottet og hun har ikke hostet meget, men når hun hoster lyder det grimt. I nat kom så lungebetændelsen med høj feber og hurtig vejrtrækning, så vi måtte på apoteket kl 02:30! Nu er hun feberfri, men er så begyndt at have tynd mave ligesom drengene (sikkert godt hjulpet på vej af penicillinen.
    Michael fik også dårlig mave her til aften – så nu er der kun mig tilbage, men jeg skal da heldigvis have nattevagt i morgen, og min mor kommer og tager over, når jeg går kl 14, indtil Michael kommer hjem. Så håber jeg bare jeg kan få sovet lidt den nat, så jeg er frisk til at passe børn, når jeg kommer hjem onsdag morgen.

Camilla – som lige er kommet i tanker om vasketøj, der skal hænges op ØV

acinchinaacinchina
    Medlem

Åhhhh – Camilla,
    Sikke noget… Jeg håber at nanna snart er frisk og at du slipper for noget af det.

Der er bare ikke noget værrerer end dårlig mave og børn.

/AC

Anonym
    Gæst

Hej Camilla

Rigtig god bedring med jer alle sammen – I er da godt ophængt for tiden, hva’….

Jeg krydser fingre for en riiiigtig kedelig nattevagt, så du kan få sovet!!!

Knus fra Ditte – hjemme med forkølelse og feber :-/

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Kære Camilla

Synes da også bare i er ramt af en bølge i øjeblikket:( Stetoskoperede du hende selv og konstaterede det? For vagtlæger plejer da ellers at have med. med så man kan klare sig til dagen efter?? Nå det var også bare et sidespm….Lad os håbe det er penicillinen der bare er gået i maven på hende og at I alle sammen snart er ovenpå!!

Knus Christina – der XX for du får en rolig nattevagt

appesinaappesina
    Medlem

Puha det lyder ik rart. især ik når der er flere syge på en gang. øv.

Anonym
    Gæst

Hej Christina

Det anede jeg ikke, at vagtlægerne normalt havde? Altså hvis jeg vidste det!! SÅ havde jeg da været skånet for at ringe efter min far eller svigermor midt om natten, så de kunne hente medicin til vores børn!! Ggrrr… hvorfor siger sådan nogle læger ikke det af sig selv?

Knus fra Ditte, der snart må slæbe sig i Netto, så jeg kan lave Mulliga-et-eller-andet indisk suppe…

Anonym
    Gæst

God bedring.
    Jeg håber du slipper, du har vist rigeligt at se til for tiden.

Stine

SisseAndSisseAnd
    Medlem

for flere år siden hvor Emma var en lille pige – helt lille, da var vagtlægen her og vi fik udleveret et brev granulat så vi havde indtil næste dag og så en recept…

Har heldigvis ikke prøvet det siden.

Knus Christina

camillabagcamillabag
    Medlem

Nej, vi brugte ikke vagtlægen – det var tydeligt at høre – selv med mit “ortopæd-stetoskop” 🙂 Iørvrigt tror jeg ikke, man kan regne med, at alle vagtlæger her mikstur med til små børn. Det har jeg i hvert fald ikke været ude for – men helt sikkert en god ide!

Kh Camilla og Nanna, der er ked af, at hun ikke må komme ud i snevejret!

TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Øv, det er bare hårdt for jer. God bedring med hende.

Knus Trine

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.