Øv – dårlige tider

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Øv – dårlige tider

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Jeg kan snart ikke rigtig holde humøret oppe mere kan jeg mærke.
    Først og fremmest arbejder jeg bare alt alt for meget (60 timer i denne uge). Det gør at der hele tiden er ting, der bliver glemt (regninger, der skulle betales, nogle skulle have haft dit eller dat med i skolen osv.) Alting roder, og det er svært at få købt ind, så vi nu har fået fast food 2 x i en uge 🙁
    I går aftes kastede begge drengene op og havde dårlig mave, så jeg har dem hjemme i dag, og skal selv på nattevagt, men har fået lov at møde 2 timer senere, så Michael kan nå hjem med Nanna før jeg går.
    Som den sidste lille “humør-dræber” havde jeg i torsdags sendt en jobansøgning til et job jeg MEGET gerne ville have. Der var ansøgningsfrist i mandags, og da jeg ikke har hørt noget, ringede jeg i dag og fik at vide, at de slet ikke har modtaget min ansøgning. Det synes jeg er mærkeligt! men den ligger vel og roder et forkert sted på hospitalet. De har så slået endnu en stilling op på samme afdelig med start 1. marts, så nu tager jeg ud og afleverer ansøgningen personligt, så jeg ikke kommer ud for det samme igen.

Camilla – der håber på, der snart sker noget som kan få smilet frem igen!

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej Camilla

Det er da også nok til enhver ikke ville gide mere.

Trods alt er det dog positivt at du kunne få lov at møde senere så i kunne få tingene til at hænge sammen, og at der også kommer endnu en stilling der hvor de ikke havde modtaget din ansøgning!!

Måske er drengene så trætte at I i fællesskab kan tage en lur her til eftermiddag, så du også har lidt pondus at stå i mod med til din vagt!?

Så må regninger sq lige være regninger.

Knus
    Christina

Anonym
    Gæst

Puhh…. 60 timer/ugen det er godt nok også surt, synes jeg! Og jeg synes da, vi er rigeligt stressede og hektiske med færre arb.timer om ugen, så det kan jeg godt forstå, at det er svært at få til at hænge sammen!!

Mht. det job som du rigtig gerne ville have, men hvor de ikke har modtaget ansøgningen (hvor uheldigt er det ikke også lige!), ville det så være en mulighed at ringe dem op og fortælle, at det rent faktisk er dit ønskejob, og hvis du sender det i dag (over mail eller personlig aflevering), om du mon så liiiige kan nå at være med om budet?

Ellers så håber jeg, at du får den anden stilling!

Og at dine drenge snart bliver raske og friske!!

Mange knus fra Ditte

camillabagcamillabag
    Medlem

Hej Ditte
    Tak for opbakningen – måske burde jeg ringe, men jeg har talt med en sekretær i dag, som kunne fortælle mig, at de har fået flere kvalificerede ansøgere, og hvis jeg kender systemet ret, har de allerede kaldt dem til samtale, som de gerne vil have. Desuden var det til start hurtigst muligt – så hvis der er nogle som kan starte allerede 1. feb, vil de blive foretrukket. Jeg kan først starte 1. marts – jeg er mest interesseret i, at de ER klar over, at jeg rent faktisk søgte den stilling, for ellers ser det da ud som en ret pludselig indskydelse, at jeg søger den, der kommer nu kort tid efter!

Nå, men nu forlader jeg snart den synkende skude for at passe den “rådne” skadestue i nat
    Camilla

appesinaappesina
    Medlem

60 timer. Det var sørme godt nok mange timer, der er da ik noget at sige til at du glemmer ting og sager. Dit hoved er jo fyldt helt op. Jeg håber på det hele løser sig på en eller anden måde. Pas nu på stress og dig selv.varme tanker herfra. Fra en der kun arbejder 29 timer og stadig syntes at tingene er svære at nå, he he.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.