Dagens bommert

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Dagens bommert

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

Bekymrer mig pludselig – for jeg har bedt min mor om at hente Oscar idag…..

Skulle man ringe og checke?? *GGG*

Knus Christina

Chris30temChris30tem
    Medlem

Det er vist ikke bare dagens bommert, men årets bommert. Hvordan kan det lade sig gøre???

Christina 40+5 og Silje

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Lidt svært at se folk i øjnenen efter dette:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5416452.html

Jeg ved det sker engang imellem og udover at bedsteforældren er helt gal på den, så som det er lidt pinligt ikke at vide hvordan ens barnebarn ser ud….!! – så undrer man sig jo over institutionens rolle i sagen, hos os skal man f.eks. altid fortælle hvis der er en anden der henter barnet, og undrer pædagogerne sig så ikke? Eller foregår afhentning under langt løsere forhold andre steder??Går barnet bare med frivilligt?

/Christina

tanteettetanteette
    Medlem

Jeg undres virkelig også! Læste det på tekst tv tidligere i dag og tænkte: hvor tit ser de bedsteforældre deres barnebarn???
    fatter ikke det kan lade sig gøre!
    KH HEnriette

Anonym
    Gæst

I vuggestuen skal vi skrive hvem der henter og hvornår. Men hmmm…. jeg tror faktisk godt Mads ville gå med en fremmed mand, hvis han sagde han hed morfor, bare lignede en lille smule og pædagogerne “spillede” med på den. Bekymrende egentligt!!´

Jeg blev i øvrigt engang nægtet at hente min niece i børnehaven fordi min søster havde glemt at melde det, så jeg måtte pænt vente til de havde fået fat i min søster, selvom min niece jo godt kunne sige, at det altså var moster.

Kh Marie

badlandsbadlands
    Medlem

Det er da, ret beset, vældigt betryggende at vide?!?

Men ellers…jeg fatter heller ikke at det kan lade sig gøre. Den går ikke i vores børnehave – vi skal sige farvel til en pædagog (og det er da rasende uhøfligt andet??) og sige til hvis andre henter. Nu kender de jo mine forældre, så det er ok, men ellers.

Lone

smirnoffsmirnoff
    Medlem

Det var da helt utroligt. Også sært, at barnet ikke har protesteret. Det må være en meget tillifdsfuld lille pige.

/Smirnoff.

acinchinaacinchina
    Medlem

jeg laver uge planer for hvem der henter Oscar så de er helt klar over hvem der kommer hvornår og hvad tid.

Det har de slev bedt om og jeg har været ude for at mormor ikke kunne hente Oscar (i starten) fordi jeg havde skrevet forkert. Det var kun fordi at Oscar havde løbet rundt og råbt det er min mormor og kysset hende helt vildt meget at jeg kunne overtale dem pr telefon at Oscar altså skulle med hende hjem.

Det er lidt besværligt for os og det er ikke så let lige at lave om men det giver jo også en god sikkerhed…

/AC

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.