Findes der noget mere kedeligt…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Findes der noget mere kedeligt…

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    TrineJuliTrineJuli
    Medlem

Joh det er godt nok humørdræbende ikke at være på toppen. Men kan du ikke nyde at du kan slappe af og ikke skal noget som helst andet end at sove og se tv?

Knus Trine

Ninna3Ninna3
    Medlem

… og humørdræbende end at sidde og kigge på et fjernsyn eller sove?????

Især når man burde læse… Men jeg kan kun koncentrere mig om bøgerne i kort tid af gange, så bliver jeg sløv og træt…

Men hold da op, hvor er det dræbende at sidde og se fjernsyn hele tiden. Jeg har “kun” haft det RIGTIG slemt de sidste 2 dage, hvor jeg kun har brugt tiden på det ovenstående… Hold da op… Det kunne jeg bare ikke i længden. Dem der kan bruge flere dage foran fjernsynet forstår jeg simpelthen ikke. Jeg har langt mere lyst til at læse en bog, hygge mig med ungerne eller tage ud og opleve noget – faktisk vil jeg langt hellere rydde op og gøre rent end at sidde her…

Hilsen
    Ninna – der forhåbentlig snart bliver rask…

camillabagcamillabag
    Medlem

Faktisk synes jeg, der ER noget som er værre Ninna. Det er når man må sidde og se fjernsyn i flere dage, fordi børnene er syge, og det vel at mærke er den samme Postmand Per eller Bamse og kylling, der kører konstant.
    Ej, jeg håber virkelig, du snart bliver rask 🙂 og jeg er rigtig ked af, at vi ikke ser dig hos AC!

Knus Camilla

Ninna3Ninna3
    Medlem

Men jeg har nu også haft min del af børnefilm… Med en mand som min bliver børnene sendt op til mig og “hygge” i min seng, så jeg har set Teletubbies, Peter Plys, Peter Pan osv… 🙂 Så hellere noget for voksne, hvis det skal være…

Men hvis børnene er syge, kan jeg stadig lave noget ved siden af… Det er lidt svært nu..

Nå men det er heldigvis kun midlertidigt…

Hilsen
    Ninna

camillabagcamillabag
    Medlem

Jeg har i det hele taget tit sagt, at noget af det jeg ser allermest hen til, når børnene engang er blevet store (ikke at jeg ser hen til det, men når de nu alligevel bliver det), det er at få lov til at være rigtig syg og ligge i fred i min seng, mens nogen SPØRGER til, hvordan jeg har det og YNKER mig og laver varm TE til mig og i det hele taget sørger lidt for mig!
    Altså jeg synes sådan set min mand har nok at se til, når jeg ligger syg, så det er IKKE en kritik af ham, men det er F….. trist at være syg, når man har små børn!

Rigtig god bedring til dig
    Camilla

Ninna3Ninna3
    Medlem

Jeg har nok også bare lidt ondt af mig selv 😉 For min store dreng Malthe var så sød at hjælpe mig i torsdags, da Thomas ikke var her om aftenen (indtil mormor kunne komme – og hun kan kun hjælpe begrænset…). Han sørgede for, at de små fik noget at drikke og snacke på, nussede mig og puttede sødt en pude omkring mig 🙂 Det var simpelthen så sødt. Han er alligevel kun 10 år. Jeg var rigtig stolt af min dreng 🙂

Hilsen
    Ninna

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.