Anettes (tror jeg) kalender??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Anettes (tror jeg) kalender??

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

Det er også alt rigeligt…taaaak for det, vidste jeg kunne regne med dig 😉

Kh
    Lone

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Meget nysgerrig det ved du jo jeg er – er det noget man kan bruge til julegaver???

Knus Christina – der nu lige har motioneret i 3 kvarter, nu skal der ske noget!!

badlandsbadlands
    Medlem

Kan ikke finde formatet – er der een der gider smide mig et link? Så vil jeg forsøge mig med personlige kalendre til næste års brug.

Lone

Annette70Annette70
    Medlem

Hej Lone

Det er nu ikke min, men en jeg har fået gennem ND 🙂
    Jeg kan maile den til dig, hvis du gider sende en mail til
    Annetteogclaus@hotmail.com

/Annette – på vej ud af døren, så det blir først i aften jeg får tid til at sende retur.

Anonym
    Gæst

Så har jeg købr nogle i Føtex til at lægge i printeren og indsætte billeder fra comp. på… Har købt et enkelt sæt og så kopierer jeg mig til resten…

Hilsen Tina – med ekstremt snottet og feberhedt barn på skødet.

badlandsbadlands
    Medlem

Det er da 100 år siden den har været fremlagt (sidste år velsagtens)..du MÅ da have set den! Jeg har bare ikke fået fat i skabelonen…. og jo, det var tænkt som julegaveide.

Kh
    Lone – nu på vej ud for at jogge en lille tur…men sig det ikke til kiropraktoren..jeg må faktisk ikke, men hold da op hvor jeg længes efter det!

Annette70Annette70
    Medlem

Hejsa

Jeg mener det var en kalender Trisia? smed her engang – og ja, det er da en oplagt julegave 🙂

/Annette

SisseAndSisseAnd
    Medlem

kan man få dig til at sende den til min mail også??

Sisseand @ hotmail . com (uden mellemrum)

Taaaark
    Christina

Annette70Annette70
    Medlem

– jow hvis du er så doven du ikke gider læse tråden igennem og så sende en mail til min :-))

Jeg har sendt til dig 😉

/Annette

badlandsbadlands
    Medlem

ha ha ha….. jeg har netop siddet og undret mig over, at man ikke SELV tager kontakt til en sælger på loppemarkedet. Når der ligger et “til salg” indlæg med mailadresse, så skriver “køber” alligevel et indlæg i stedet for at skrive direkte til sælger…mææærkeligt

Tak for skabelonen – har lige leget lidt med det, men jeg kan ikke få mit billedprogram til at arte sig. Men det kommer det til!

Mvh
    Lone….men først skal jeg lige gennem 21 sider om arvelighed og høretab

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.