Hvor kan jeg finde en lænestol?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Hvor kan jeg finde en lænestol?

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Inaktiv

Taaaaak Christina, jeg vidste jeg kunne regne med dig – Ikea havde jeg ikke lige tænkt på.

Det er faktisk også sådan én, de har i Jysk, dér fåes den bare kun i rød :O/

Juhuu, så kan jeg komme videre med mit julegaveshopping, skal bare liiiige finde en dag at tage til “byen” på (har lige en god times kørsel hver vej for at nå i Ikea, og Gustav gider ikke køre bil – vræææææææl!)

Smoothie

Anonym
    Inaktiv

Er der nogen, der har et godt tip til, hvor jeg kan finde en god “fjernsynsstol” til Frederik?

Jeg synes, jeg har været inde på alle mulige (og umulige) hjemmesider for at finde sådan én! Og det eneste jeg kan finde er de der almindelige træstole til borde-stole-sættene (og sådan nogle har han allerede)

Rent fysisk har jeg også kigget flere steder uden held. I min lokale Babysam havde de kun én, og den var altså lidt for tøset i designet (og lidt dyrere end det, jeg vil ofre – 550 kr kostede den). Jysk har én, men den er RØD! Og så har de en blå en med bamser på, men den er i sådan noget let skum, som vælter rigtig nemt, synes jeg (i hvert fald hvis de helt små vil bruge den, og nu tænker jeg jo også på, at lillebror også gerne må kunne bruge stolen engang). Andre steder jeg kan kigge efter en stol???

Så mener jeg nok, ToysRUs har en Peter Plys sofa? Er der nogen, der har god erfaring med den?

Smoothie (som målrettet går efter at have indkøbt alle julegaverne inden 1. december i år! Plejer altid at fise rundt efter dem i sidste øjeblik, og det stresser mig. Men i år skal det være, mangler bare liiiiige den der stol, så er alle gaverne til ungerne klaret :O) )

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Jeg mener de plejer at have nogle raffi nogle i IKEA, kigger lige….det er sådan nogen der ligner voksen-stole bare i børnestørrelse.

/Christina

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hejsa!

Normalt er jeg ikke til Biva møbler – overhovedet!!! Men jeg synes jeg kunne huske nogle børnelænestole, så nu får du lige linket:

http://www.biva.dk/default.asp?id=19&pmid=143&product=true&prevref=142&infopage=0&maingroup=400&prodgroup=200&prodtype=200&itemcount=8

Synes nu også at den fra IKEA ser god ud. God shopping :o)

Mvh. Camilla

Anonym
    Gæst

Fatboyen er fantastisk – ungerne flyder i den og ser meget fjernsyn i den.
    De har hver en Helgo. (barnemodellen) – den er et hit og til og med pæn.
    Check evt. http://www.helgo.dk

Iben

acinchinaacinchina
    Medlem

Ved godt at den er lidt dyr – men men men den er alle pegene værd. Oscar elsker at sidde i den. Den er stor nok til at vi kan være der begge to og vi kan både sidde og ligge. Og Det endnu bedre Albert kan også være der sammen med os. Oscar kan selv bestemme om han vil sidde eller ligge og kan selv flytte rundt på den

Betrækket kan vaskes og når Oscar og Albert er lagt i seng kan vi selv bruge den endten som stol eller som ligge ting.

Jeg elsker den. Den er hyggelig for hele familien.

http://www.fatboy.dk/

/AC

acinchinaacinchina
    Medlem

Eller måske bare en wanna uden be 🙂

Vidste ikke at man kunne få den som efterligning (men det kunne jeg vel have sagt mig selv) anyways vi er rigtigt glade for vores og den fylder altså ikke ret meget i vores lille stue henne i hjørnet

Har du set dem man kan få på oneofakind eller toddlers.dk – med navn og det hele – bare så søde syntes jeg – vi har brugt den som dåbsgave – hvis man er nogle stykker så er prisen ok.

/AC

Annette70Annette70
    Medlem

http://www.sakwa.dk/default.aspx?id=16
    Line har en fatboy efterligning, som er 170 x 130 mener jeg – og den skrummel vil jeg IKKE ha i stuen.
    William har en firkantet sækkestol, godt brugt, og den bakker han røven til når han skal se tv.
    Han har også en på sit værelse, som han sidder i og læser.
    Emil skal ha en stol magen til den Line har fået, i julegave. Den er rigtig go’e til den størrelse unger.

Jeg har ønsket mig en puf magen til de sofaer vi har, og så regner jeg med, at den blir det foretrukne tvmøbel til William.

her er en i retning af hvad William har nu.
    http://www.sakwa.dk/default.aspx?id=17

/Annette

wildonewildone
    Medlem

Hejsa…Vi har sovesofaen fra fætter BR. Isabella og Rebecca er rigtig glade for den…og de ser altså rigtig søde ud, når de sidder der ved siden af hinanden. Den er også meget sjov, da den kan foldes ud…og det er så nemt, at de hurtigt selv fandt ud af det…jeg synes den er okay til prisen…

Lisbeth

Anonym
    Gæst

Hej Ida har en blå stol fra Biva, og er rigtig glad for den, hun bruger den flittigt hverdag og prisen er overkommelig.
    Mvh. Maibritt og Ida 310504

smirnoffsmirnoff
    Medlem

Hej Smoothie.

Jeg har lige sendt dig en mail…

Hilsen Smirnoff.

Anonym
    Inaktiv

Øhh, jeg har ikke brugt den mail længe, så den var ikke aktiv – har lige aktiveret den, så kan jeg få dig til at maile mig igen? (hvis du evt har en kopi i “sendt” bakken?)

Smoothie

Anonym
    Inaktiv

Du behøver ikke sende mailen igen – jeg har modtaget den alligevel. Svarer lige senere :O)

Smoothie

Anonym
    Inaktiv

Tak for alle forslagene – det endte med en Bivamodel, da Biva ligger 1,1 km fra hvor jeg bor (og ikeas model var også tillokkende, men orkede næsten ikke at skulle køre 2 timer bare for at hente en stol – og med en skrigende baby på bagsædet *S*)

Smoothie

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.