ND-træf

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    tanteettetanteette
    Medlem

Hej!
    Jeg har gået og tænkt på at det var rigtig hyggeligt sidst vi var nogen der mødtes i Kolding… Og så tænkte jeg at det måtte vi gøre igen!

På fyn hvor min mor bor (Fjelsted,- ligger mellem Middelfart og Odense), har de en fantastisk hyggelig sportsplads med en god legeplads (gynger, vipper, sandkasse m legetøj, en lille hoppepude, område som er god til små motorcykler, rutschebaner i forskellige højder, mål, bolde etc.). Her er ok toilet-forhold, her er borde-bænke-sæt og vi kan sidde overdækket.
    Tænkte om nogen måske kunne tænke sig at vi mødtes der en gang i maj (forslag lørdag den 26. maj)!
    Så kan vi satse på at vejret arter sig! Her er MEGET plads, så man kan jo tage hele familien med, hvis man har lyst!

Ved godt at broen er dyr, men måske kan os på den vestlige side af broen give et tilskud! (man kan også tage toget til Odense og bus herfra lige til døren:-))

Blot et forslag! Hvad siger I?

KH Henriette 38+3

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej Henriette

Det lyder da ellers som en rigtig god ide, men vi har jo allerede planer om et træf i april, sådan et juni/juli træf….

Knus Christina

appesinaappesina
    Medlem

ja det var da en super ide, og syntes at fyn er det perfekte midtpunkt

TinaKTTinaKT
    Medlem

Hej Christina

Det syntes jeg nok, var blevet nævnt.

Hvor skal det foregå? Hvornår? Kan man stadig nå at melde sig til?

Knus Tina, som tænker en del på, hvordan du mon går og har det, selvom jeg sjældent får svaret i dine tråde om det…

badlandsbadlands
    Medlem

Så er vi vist enige om at det er for juni og juli (junli;-) og det er foreløbig planen at det er hos SisseAnd i Birkerød…men med en åbning for at det bliver flyttet hvis det bliver for meget for hende (ikke?)

Dato 29/4 07

TinaKTTinaKT
    Medlem

Jeg håber, nogen kan svare på mine spørgsmål…

TinaKTTinaKT
    Medlem

Det var lige præcis det, jeg tænkte på…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.