Hjælp – hvad betyder det?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Hjælp – hvad betyder det?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

To gange i dag (først i morges, da jeg stod op, og så igen her kl. 17) har jeg haft et voldsomt anfald af mens-smerter. Seriøst hele underlivet og hen over lænden gjorde det bare så ondt, at jeg fik kvalme. Anfaldene varede ca 1½ time og er så klinget af. I forbindelse med smerterne fik jeg også lidt dårlig mave.
    Der er i hvert fald ikke tale om veer, for livmoderen er helt blød mens det står på, men det føltes fuldstændig, som når jeg som helt ung teenager skulle have mens.

Hvad betyder dette – forhåbentlig at jeg snart skal føde?
    Eller kan man døje med den slags længe inden?
    Hvem ved noget?????
    Hilsen Camilla (T+1)

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej Camilla

Hm mon ikke det er nogen indledende øvelser??

Og nogen får jo automatisk lidt tynd mave fordi kroppen automatisk tømmer sig…..så det er måske det der er igang, men igen – øv – intet er jo sikkert!!

Knus Christina T-1

Anonym
    Gæst

Jeg har lige været ved JM i dag og jeg sagde jeg ikke havde haft pluk-veer. Jeg havde dog mens-smerter ind imellem og nogle frygtelige jag i underlivet. Det er pluk-veer siger hun – også selvom maven ikke bliver hård at mærke på!!!

Så der sker nok snart noget for dig *SS*

Stine T-1

tanteettetanteette
    Medlem

ikke for at skuffe dig, men sådan har jeg haft det i ca. 2 uger nu. Og hver gang trøster jeg mig selv med at det nok er fordi fødslen snart går i gnag, men intet er sket endnu. ÆV ÆV ÆV. min ordemoder sagde også til mig, at det måtte være plukveer, som bare var anderledes end dem jeg var vant til. Jeg har både mens-smerter, plukveer og af og til diare… Men INTET sker. Jeg er SÅÅÅ utålmodig. KH Tanteette 38+1

fregnefregne
    Medlem

Hej Camilla !

Du er ikke alene om de mærkeligs mens-smerter… jeg har også genopdaget ellers glemte mens-smerter… der er jo efterhånden et stykke tid siden man har prøvet det : )
    Jeg har ellers termin i dag, så jeg har også nået at tænke et par gange, hov, der sker noget ! men nej… det klinger af igen…
    Tålmodighed er min største dyd lige nu, prøver at taget det hele med stoisk ro.. og alle de små mærkelige smerter og stikken som forberedelse på det som jo nok snart sker… man bliver vel ikke den første eviggravide i verden ?
    held og lykke!
    knus
    Ingunn 40 uger (mærkeligt at skrive !)

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.