Motivation mangler hvad gør I andre??

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Motivation mangler hvad gør I andre??

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hej Tummeline

Jeg har det fuldstændig på samme måde. Jeg har taget en beslutning om, at jeg VIL tabe 8 kilo. Jeg har aldrig prøvet det før (har lidt af højt stofskifte) men nu, efter 2. graviditet, er det lissom om mit held er sluppet op!!

Til aftensmad hver dag, starter jeg med kun at spise grønt. min skål med grønt vejer hver dag et sted mellem 700 og 1000 g. når dette er spist, må jeg spise kød og kartofler (og det kan jeg stadig spise meget af) og dette er stadig uden sovs, ketchup o.l.

Ellers får jeg motion ved at jeg går med barnevognen, og går “raskt til” så kommer forbrændingen op… denne gang har jeg ikke rygningen til at hjælpe mig – det kan mærkes!!

Håber du kan bruge lidt af det.

Knus Maria (med det nye navn åbenbart) og Tobias (legende)

tummelinetummeline
    Medlem

Jeg mangler fortsat at tabe lidt ekstra kilo, som jeg ‘anskaffede’ mig i forbindelse med graviditeten…. Men I guder hvor er det svært for mig i øjeblikket, vægten står stille… og min søde tand har det lidt for godt!!
    Hvad gør I andre? Jeg synes jeg er kørt lidt fast. Beslutter mig om morgenen at nu skal det være, men allerede efter et par timer, har jeg hunger efter et eller andet lækkert…

Gode råd modtages med kyshånd

knus fra tummeline

Anonym
    Gæst

Hej Tummeline,

Det er ikke noget, jeg synes jeg har brug for at irritere mig over, men jeg ved dog, at jeg i perioder med særlig stor lækkersukt i stedet plejer at skrælle fx en hel masse gulerødder og sætte dem i vand i køleskabet, så er det lige så nemt lige at gå ind og ta’ så’n et par stykker at gnaske i – og det hjælper uhyrligt meget bare det at have noget at gumle oå, når lækkersulten kommer væltende, det er lidt som at holde op med at ryge. :o)
    Og så skader gulerødder jo ikke, man får til gengæld en god kulør her i den kolde tid. :o)

Hej!
    Bettina +´Emil 1707

MariaHambakMariaHambak
    Medlem

hmmm, så er jeg vist nok på igen…

Anonym
    Gæst

Jeg har købt og læst Dr. Phils bog “Aldrig mere vægtproblemer”. Det er den bedste investering, jeg har gjort i mange år. Har allerede tabt 6 kg. på 7 uger, så nu er jeg oppe på 12 kg siden fødslen… jubiii 🙂
    Og efter at jeg har læst bogen, har jeg overhovedet ikke været lækkersulten, trøstespist eller noget andet. Det kører bare derudad, og jeg er sikker på, jeg når den vægt, jeg gerne vil have.
    Jeg ved godt, der er nogle, der får sig én på grineren af hans shows, men det er også… shows. Prøv at hør på, hvad han siger i stedet. Han er altså ikke helt tosset 😉
    Sille

Anonym
    Gæst

Hvad koster den bog, og er den markedet i dk eller har du købt den fra USA?

Han er slet ik dum, den mand… han har ret i rigtig mange ting!

Knus MAria

SmoothieSmoothie
    Medlem

Har du prøvet at oprette dig på ny med dit gamle navn? Evt. bytte lidt om på små og store bogstaver – så kan du jo godt få dit “gamle” navn igen (næsten da)

Bare et forslag ;O)

Smoothie

Anonym
    Gæst

nææ det har jeg da egentlig ik…

Prøver lige lidt senere… Tobisen er sur og træt.

Knus MAria

Anonym
    Gæst

Hej Maria.
    Bogen kan bestilles her: http://www.ibooks.dk/seek.asp?mode=forfatter&seekwords=Phillip+C%2E+McGraw
    Har lige selv bestilt den.

Knus Michéle og Hjalte 190604

ingefdingefd
    Medlem

Min mand tabte 12 kg på kort tid, en uge tabte han 2½ kg. Det uden at følge deres plan slavisk.

Held og lykke

Inge

tummelinetummeline
    Medlem

Det gav mig et skub at høre om jer andre, tak for det :0)

Knus fra tummeline, som er mere motiveret nu

Anonym
    Gæst

Jeg har lige meldt mig ind i vægt konsulenterne sammen med min mand, for jeg synes altså ikke det lige er altid jeg har overskud til at træne, så nu må vi se om det giver resultater.

Knus Julie

stiniistinii
    Medlem

Sidder faktisk lige og propper mig med slik – kan sq ik la vær… Men samtidig er jeg her til morgen hoppet i de gamle cowboybukser – så jeg skal vist ik klage.

Men FØR jeg blev gravid tabte jeg 10kg – 5 på egen hånd (som man bare ik ku se) og noget tid efter 5 med hjælp fra Pernille Aalunds (hedder hun det – nu blir jeg sq helt i tvivl om det er Aamund ;o) – nå, men den hedder “10kg på 10 uger”. Jeg havde købt den længe før og havde den bare stående indtil jeg en aften sku bruge noget godnat-læsning. Og troede jo jeg straks ville falde i søvn – men blev derimod nærmest hypnotiseret og slugte hele bogen og blev fyldt med motivation. Så fra jeg vågnede den næste morgen var jeg bare klar…
    Jeg havde ik sat noget tal på hvor meget jeg ville tabe – bare jeg nåede dertil hvor jeg var tilfreds med min krop. Det tog 5 uger og der røg 5kg, men det så ud som 10kg.

Jeg fulgte den ik helt 100, da hun spiste det sidste måltid FØR kl.18 og det kan jeg simpelthen bare ikke!

Men pøj-pøj med det
    Knus fra Stine

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.