min baby’s smil…. smelter mit hjerte hver gang.

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 min baby’s smil…. smelter mit hjerte hver gang.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Pia4573Pia4573
    Medlem

Sidder her en skøn efterårs morgen og bobler over af kærlighed til det lille menneske der lige nu sover trygt på sofaen efter en gang “morgenmad”.

MÅ bare ha’ det ud, og hvilket forum er bedre end dette??? Vi er jo alle “fortabt” i kærligheden til de kære små…

Lille Peter…12 uger…mon du ved hvad du gør ved mig-din mor ???
    Du smelter mit hjerte med dine smil og din lille klukkende latter.

Når du vækker mig kl 4 om natten, og jeg søvnigt kigger ned til dig, sender du mig et smil i mørket…. når jeg skifter dig, klukker du af grin hvergang jeg tager dit tøj af… du smiler til far når han træt kommer hjem fra arbejde, du smelter din søsters teen-age hjerte, så hun midt i et hysterisk anfald over “ingenting” udbryder “hej bølle” med den mest forelskede stemme… du smiler til dine brødre, så de stopper deres slåskamp (der ellers har en intensitet som kun 10 årige kan præstere) og de smiler tilbage og kysser din lille glade mund.

Du smelter hjerter gør du…. om natten, om dagen….i Brugsen højt tronende i autostolen på toppen af indkøbsvognen..dér smiler du til damen bag os, så hun står og pludrer til dig, og pludselig har oceaner af tid….. og jeg er revnefærdig af stolthed.

Du kom ind i vores liv, i mit liv, som en lille længe ventet efternøler, og du er inderligt elsket.
    Jeg håber du en dag vil forstå HVOR MEGET du har beriget mit liv, og resten af familiens med…..

Min lille Peter, der har så uendelig STOR betydning….jeg elsker dig, med et hjerte der er ved at briste af kærlighed.

Du gi’r livet mening !

Annette70Annette70
    Medlem

Dejligt indlæg 🙂

Det er lykken at ha store søskende til den bette – William og jeg blev vækket i morges af min datter, på 8, som sad og sang:
    William er mors trold, Fars Cowboy, min rødbede og Emils lillebror.

Det ér skønt med en efternøler!

Annette + William

Anonym
    Gæst

Jeg vil bare sige, at jeg har det på helt samme måde, derfor sidder jeg lige og tuder lidt.

Vores datter er 12 uger, hun er den første, og det er næsten ikke til at tro, at man kan elske flere så højt. Men jeg kan høre, at du har det på samme måde med jeres efternøler.

SKØNT!!

Hilsen Lotte

SisseAndSisseAnd
    Medlem

så meget at jeg også lige måtte knibe en tåre. Så får jeg bare lyst til at skynde sig ud og flå ham op af barnevognen kun for at overkysse ham*S*

Jeg tror jeg har fundet ud af hvad det vil sige at være ved at revne af kærlighed, man kan næsten ikke rumme det og så alligevel*S*

Skønt indlæg og hvor har du ret!

/Christina

Anonym
    Gæst

Det er så helt utrolig hvordan sådan en lille størrelse kan gøre en så varm og fuld af kærlighed. Jeg er så stolt af min lille dreng, så charmeret, så… man kan blive ved.

Vi skal fejre hans barnedåb på søndag, og glæder mig sådan til at fejre ham sammen med mennesker som også holder af ham.

Mange hilsner fra Prik

camillabagcamillabag
    Medlem

Sjovt at de fleste, der har fået det første barn, har svært ved at forestille sig, at man kan have kærliged “nok” til flere.

For mig er det næsten lidt omvendt. Min lille pige har i den grad erobret mit hjerte, at det virker meget overvældende. Selvfølgelig var jeg da også vild med mine små drenge, da de var spæde, men måske nok fordi der var to på en gang, må jeg (med en smule skam) indrømme, at jeg ikke formåede at være lige så intenst opslugt af dem. Jeg nyder det i fulde drag, og jeg kan også mærke, at det er gengældt, for Nanna er efterhånden mors pige. Nogen gange er det bare kun mor der dur, og de andre kan godt skrubbe af. Sådan var det altså ikke med tvillingerne. De var vant til, at andre også tog sig af dem.

Hilsen Camilla og Nanna – sovende i kravlegården

Anonym
    Gæst

Hvor var det dejligt at læse. Tak for det.

Og ja.. det er ganske fantastisk.. Og som jeg virkelig hænger mig i, en herinde skrev en dag – Netop det skrevne, er grunden til, vi lige skal have en til når den lille er blevet stor!!

Teisia & Jamie 050704 (Sovende og rolig og glad… ligesom sin Mor, sog ikke sovende ;o))

Pia4573Pia4573
    Medlem

hvorer det dejligt at få respons på sine tanker… tak fra Peter og mor

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.