Balance mellem mme og fast føde?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Balance mellem mme og fast føde?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Nu hvor Nanna for hhv. grød og kartoffelmos hhv. morgen og aften, synes jeg ikke, hun får ret meget mme. mere (jeg giver vand til grøden/mosen.
    Nu er hun f.eks oppe på knap 400ml mme i dette døgn, og får nok max 200 mere

Hvad med jer, der giver grød. Hvor meget mme får jeres unger?

Camilla

Anonym
    Gæst

Hej Camilla

Tjaaa…400 ml lyder meget rimeligt, men så er der jo også gerne noget mælk i kartoffelmosen, ik’.

Jeg har faktisk ikke skrevet det op og talt sammen, men så vidt jeg lige kan regne ud i mit hovede, så er det jo nok der omkring. Måske lidt under eller over – kommer lidt an på, hvor meget han tager af flasken….

Men min sp sagde da, at vi skulle arbejde os hen, hvor han fik et grød måltid og et grøntsagsmåltid, og det får han nu (dvs. det der ris/majsgrød, det hitter ikke rigtig, synes jeg, og her til aften spiste han kun ½ kartoffel + ½ meget lille gulerod) fra i går faktisk….

Øh fik jeg svaret på dit ? eller sidder jeg bare og væver der ud af? Jeg er vist lidt træt

Knus fra Ditte og Rasmus (der sover)

Anonym
    Gæst
    camillabagcamillabag
    Medlem

Simpelthen at man gerne lige vil rykke tråden op foroven, så folk får øje på den igen

Camilla

camillabagcamillabag
    Medlem
    tummelinetummeline
    Medlem

Hej Camilla,
    Nu er jeg ikke selv begyndt at give Noah grød endnu, starter formentlig i næste uge…. Men jeg spurgte Sp sidste gang hun var her, hvordan man så gjorde med mme, hvor meget han skulle have af det.
    Han er vant til at få 5 x 180 ml mme i døgnet, ca. Nogle dage mere end andre. Hun sagde så, at hvis jeg fx. gav 1 dl grød, så skulle jeg suppl med 1 dl mme. Hvis han kunne spise 2 dl eller mere, skulle jeg give vand. Håber det er til at forstå hvad jeg mener??

Tummeline og Noah

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.