sikke en syg vinter!!!

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 sikke en syg vinter!!!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Hvor er der bare mange af de små pus, der er eller har været syge.

Jeg nævner lige i flæng (glemmer sikkert nogle)
    Helenes Laura
    Max
    Noah
    Jamie
    Rasmus
    Bertram

Herhjemme har alle unger nu været syge (flere gange), og Mathias og Nanna er det stadig med feber og grim grim hoste.

Jeg er snart ved at blive skør af at tulle rundt herhjemme og sætte videofilm på eller læse højt af snøvsen. Bare det dog holder op inden d. 1. marts, for da starter jeg jo på mit “vidunderlige” arbejde – ØV

Hilsen Camilla – som dog skal ud at spise med sin søster i aften , hvis alt går vel?

MonimoMonimo
    Medlem

Ja, det er vildt så mange syge børn herinde….min Laura er gået fri indtil videre – meen tror nu hun har samlet noget op nu – en virus i maven måske, sådan som det ryger ud af hende lige i de sidste dage
    Knus Monica

Anonym
    Gæst

Ja jeg syntes også der har været mange syge, er der overhoved nogen der ikke har været syge ?
    Vh Dorte, Laura og Camilla ( som har haft lungebetændelse, bronkitis og snottet )

Ninna3Ninna3
    Medlem

Ja og herhjemme er det desværre Thomas det er gået mest ud over….. Jeg ER nemlig startet på arbejde. Men jeg har ikke set noget til Universitetet endnu….

Olivia er også blevet syg og jeg tror ikke, at det varer længe for Thomas lægger sig…. 🙁

Hilsen
    Ninna

ingefdingefd
    Medlem

har den ene, 2., 3. eller 4. været syg siden den 14. januar. Samme dag, som vi holdt børnefødselsdag for den store. Nu lysner det forude. 7-9-13 og bank under bordet, for nu gider vi f…… ikke mere. Så er vi begyndt på vitaminpiller bare for en sikkerhedsskyld.

Inge og Emil, som nu er næsten helt snotfri for første gang i 3 uger.

stiniistinii
    Medlem

Det er jo tit sådan at hver gang man “praler” – tjah, så får man det lige i hovedet igen…
    Så hvis jeg nu fortæller at Silas slet ikke har været syg – så vågner han sikkert om 1 time med feber osv?

Stine og Silas – som kun har været udsat for en smule forkølelse…

ENDNU….

Anonym
    Gæst

For her har det været så meget sygdom at jeg snart er ved at opgive.

Laura har nu i en 5 dage haft feber med hoste og snot i lange baner,men hendes humør er fint og hun sover entelig også ok om natten.

Vi er alle syge her i huset med hoste og snot i lange baner,men Laura er nok den der har det værst for hendes astmas bronktisis er komme igen,så hun er på masken hver 3 time.

Kan huske da hun var omkring de 3 uger og varmen kom,ønskede sådan at de skulle blive koldt,nu ønsker jeg bare sol varme og ingen snot og hoste

Hej Connie Laura 16/7 som lige laver en bonus ble

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.