Hvis I har lyst at hjælpe mig –

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juli 2004 Hvis I har lyst at hjælpe mig –

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    MariaHambakMariaHambak
    Medlem

Hej Stine

Jeg var lige inde og kigge, og ikke fordi jeg har den store erfaring med priser på malerier, men min umiddelbare bemærkning må være at jeg synes det virker meget billigt i forhold til hvad man ellers ser….

Knus Maria – som synes de er vildt flotte og måske burde investere i de øverste… eller hjerterne… Wow Stine, jeg må indrømme at jeg blev lidt hooked!

stiniistinii
    Medlem

må I meget gerne kigge forbi Silas’ hjemmeside.
    Jeg har lagt nogle af mine billeder ind som jeg har planer om at sælge…

Men har lige brug for et par kommentarer mht fx pris.
    Jeg har kigget rundt omkring, hvad folk tager for deres billeder og er gang på gang ved at falde på halen. Og nu er det så min egen tur – og det er sq svært.

Så hvis I på et tidspunkt får tid må I meget gerne tjekke og kommentere.

http://123hjemmeside.dk/silassd

og så under “Mors galleri” – en af de sidste sider.

På forhånd 1000 tak, Stine

ingefdingefd
    Medlem

og alt for billige! Du skal sætte prisen mindst 50% op, måske endda doble den. Jeg kan også godt lide dem med hjerterne, jeg elsker lyserødt og guld.

Inge

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Fede billeder, kunne især lide blomsterne men de appellerede alle til mig, jeg kan kanon godt lide din stil!!!

Priserne….aner det ikke, det har jeg desværre overhovedet ikke forstand på.

Knus Christina

SisseAndSisseAnd
    Medlem
    snubbersnubber
    Medlem

Hej Stine.

I vore familie har vi et par kunstnere, og jeg har set en del af deres udstillinger.
    Jeg kan kun sige til dig Stine, at du må ikke tage mindre for dem end du gør!!! De er rigtig gode , med masser af sjæl i.

Held og lykke med salget.
    Kh Ann og Karl Emil ( der klappede da han så malerierne, dygtig dreng……………)

stiniistinii
    Medlem

Dejligt med ros for sit arbejde….
    Mht prisen så tror jeg, jeg indtil videre lader den være som den er.
    Jeg ved at mange steder tager folk det dobbelte, men i første omgang vil jeg lige se om jeg kan få solgt nogle – og så kan det være priserne stiger senere ;o)
    Ja, jeg er sådan én der ville gi´alt væk for ingenting… Men min kæretse er “købmand”, så jeg prøver at lære lidt af ham…

Knus fra Stine, som kunne male dagen lang for tiden….

Anonym
    Gæst

Hej Stine.

Hvor er de bare gode, og absolut ikke for billige i hvert fald, snarere tværtimod.

Held og lykke med salget!!!

Knus Anja og Veronica. (der snart skal på jagt efter malerier til vores nye stue, dog nok med røde nuancer)

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.