Endelig

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    camillabagcamillabag
    Medlem

Kære cyber-friends

Selvom jeg ikke kan komme til min læge (som er syg) har hun sendt mig en henvisning til gynækolog.(fordi jeg er skideræd for at få tvillinger igen)

Jeg fik fat i ham jeg blev scannet hos sidste gang og fik en tid til scanning d. 2.dec Jeg kan næsten ikke vente

I dag fortalte vi så mine forældre at vi venter nr. 3. Jeg var meget nervøs for, om de ville reagere negativt og tænke at det var dumt af os at ville have en til. De synes nemlig altid at min mand og jeg har det så hårdt fordi vi begge har nogle ret krævende jobs.
    Nå, men de blev helt klart mere glade end bekymrede, så det var en dejlig dag! Min mor mente endda at vi nok skulle klare det, hvis det var tvillinger igen. Det var nok den bedste opbakning jeg kunne få, for hun er ellers tit så pesimistisk.

Trængte bare til at skrive om min dag. Det hører vel egentlig til i dagbogen. men sådan en har jeg vist ikke ( er ikke “plus-medlem)

Kan I ha’ det godt allesammen
    Camilla

Anonym
    Gæst

Held og lykke med scanningen – kan godt forstå, du er nervøs for tvillinger igen…

Du kan godt skrive dagbog selvom du ikke er plus-medlem… Det er jeg ikke og jeg skriver i min.
    Og tak for den beroligende hilsen i min.

Hilsen Tina.

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Det lyder da rigtig godt – held og lykke med scanningen.

Camilla eller Tina, er der en af jer der kan fortælle mig hvordan jeg ser mine egne debatindlæg og desuden prøvede jeg at skrive et indlæg i min dagbog hvilet populært sagt blev spist af ND-monsteret…jeg er heller ikke PLUS-medlem og troede det var derfor?

Knus
    Christina

Anonym
    Gæst

Selvfølgelig skal du da have lov at skrive hvad du vil – hvor du vil – når du vil! Jeg er heller ikke plus medlem, det gider jeg ikke give penge for! Held og lykke med det hele! tænk sig her går jeg og er småbekymret for om der overhovedet er et foster(selvfølgelig er der det, men jeg er noget paranoid efter min SA i sommer) og du er bekymret over om der mon er to!! Det skal nok gå altsammen. Held og lykke med dit gynækolog besøg.

VH Misbehaven 6 + 0

camillabagcamillabag
    Medlem

tak for jeres hyggelige tilbagemeldinger.

Jeg er nu også bange for at abortere. Har engang haft en missed abortion – det var noget rigtig møg!

Men hvad – man må jo bare stå de her par måneder igennem og håbe på det bedste. Jeg synes 1. trimester er lidt tungt at komme igennem. Træthed, kvalme og nervøsitet for, om det hele overhovedet bliver til noget.

Bare vi allesammen er her endnu om et par måneder !!!

Camilla

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.