Sådan går det her

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Sådan går det her

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    mor2gangmor2gang
    Medlem

Det er længe siden jeg har skrevet noget herfra, så jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. Det går rigtig godt. Vi var en uge i Tyrkiet. Victoria fik mellemørebetændelse den dag vi skulle afsted og fik medicin. Da hun havde fået det en gang inden vi tog afsted, mærkede vi ikke mere til det. Feberen forsvandt og hun blev glad igen. Der var 20-23 grader varmt de første dage, kun den sidste dag var de rigtig varmt så vi kunne bade. Ungerne hyggede sig og blev kysset rigtig meget af alle tyrkerne. Vi besøgte bl.a.jomfru Marias hus i Ephesos og nogle fantastiske kalkterrasser i Pamokkule og vi var naturligvis også i tyrkisk bad :-). Selv maden kunne de lide – især Victoria, aldrig har hun spist så meget (og lavet så meget i den anden ende :-/). Eneste minus var svigermor, der ikke kunne få nok af os og hun er temmelig anstrengende. Victoria lærte at gå og nu går hun stort set sikkert og er bare SÅ lækker.

Vi har fået rengøringshjælp, jeg kan ikke snuppe hende og hun kan ikke lide min hund, men det er skønt at få gjort rent, det har virkelig gjort mit humør og mit energiniveau højere. Der er blevet lagt fliser og sået græs (ikke af os), men bedene er ikke blevet anlagt endnu. Vi har købt legehus og skur, der skal samles med tiden.

Og hvorfor tror I at jeg kan sidde her og skrive en lang roman på ND – TADAAA, mine børn sover i hver deres seng og sover nok hele natten alene på deres værelser. En af dem vågner af og til ved 3 tiden og kommer ind til os. Nicoline vil ikke sove alene, men vi taler ikke om at madressen er væk og jeg sover i min seng. Hun er vågnet en gang og SKREG, men jeg tror det går. Men træerne vokser som bekendt ikke ind i himlen! Jeg ammer stadig lidt endnu morgen og/eller eftermiddag – rygraden er som en regnorm :-/

Mange hilsner
    Tina

badlandsbadlands
    Medlem

Du gør store fremskridt, søde ven 😉

Lyder temmeligt idyllisk, det du beskriver, men kan ikke lade være med at grine af din hus-alf. Well, bare hun kan svinge en støvekost, så er det vel ok. Glæder mig da til at se jeres hus.

Kh
    Lone

Anonym
    Gæst

det lyder sguda skønt Tina – og as usual syns jeg du er alt for hård ved dig selv. Small steps ikk? Det er sguda godt på vej :o)

Anonym
    Gæst

Lyder som en rigtig hyggelig ferie i varmen, ja de kære svigermødre kan virkelig godt komme lidt for tæt på *SS*
    Jeg hader når min er med ude og handle, hun går bogstavlig talt helt oppe i nakken på mig, så hvis jeg træder et skrift baglæns træder jeg på hende *SS*
    Tillykke med børne sover i egne senge, og det med Nicoline vågner og skriger, det gør Oscar også sommetider og han har sovet i egen seng altid, tro bare det er noget børn gør i den alder.

Karin

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.