En våd tur til Legoland

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 En våd tur til Legoland

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Ja vi valgte at trodse vejrguderne og tog et smut til Legoland, fuldt udstyret med regntøj og gummistøvler.
    Vi havde en dejlig dag på trods af vejret, for drengene synes det var rigtig fedt der ingen kø var og man kunne tage mange ture i ynglings karusellen i træk.
    Så det var en vellykket dag som sluttet med et stort skjold og økse, Oscar elsker at kæmpe i øjeblikket noget jeg godt kunne være foruden *SS*.

Karin

badlandsbadlands
    Medlem

Hi hi – mine forældre havde begge kids med derud i torsdags, og det var koldt, men uha, de havde hygget sig! Må sige at jeg selv var meget positivt overrasket da vi var der sidste sommer – der er masser at lave uden at blive flået (men come on, 45 kr for parkering???? Det er sgu da optrækkeri!)

Lone

Anonym
    Gæst

du lan parker gratis dernede hvis du ikke er bange for at gå lidt *SS*

Karin

badlandsbadlands
    Medlem

Altså, nu er jeg jo ikke særligt godt kendt i området, men jeg synes faktisk der var langt selvom det var betalingsparkering – eller sagt på en anden måde, vi fandt da ikke en gratis-p.

badlandsbadlands
    Medlem

…men vi kommer jo også fra Kolding-siden, så den opdagede vi ikke. Anyway, jeg er ikke så godt kendt der.

Anonym
    Gæst

det ligner også bare en græsmark men man kan godt se det er parkering, det er før man kommer til betalings parkering hvis man kommer fra Horsenssiden af legoland,
    Man kan også sige det ligger til højre for indgangen hvis du står og kigger ind i legoland

Karin

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.