Honey, I’m home

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Honey, I’m home

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    MatmagMatmag
    Medlem

Så er vi tilbage efter at have fået ladet batterierne op i 14 dage på La Gomera. Vi har haft sol og mindst 25 grader hver dag, så mere kan man vist ikke forlange. La Gomera er en fantastisk, lille tropeø 30 km. fra Tenerife, men vel nok Tenerifes største modsætning. Her var ikke særlig mange turister og dem, der var der var tyske hippieturister, der spillede solen ned på stranden hver aften med deres bongotrommer 😉

Vi havde en skøn lejlighed med en kæmpe altan, hvor vi spiste, spillede UNO og læste på hver dag. Hotellet havde en dejlig pool, hvo vi kunne svømme baner – noget Siri og jeg praktiserede i stor grad. Men vi badede også hver dag i det lidt vilde, men vildt sjove Atlanterhav. Der var ikke meget andet at lave end at hygge sig, så det gjorde vi. Det eneste, der manglede var måske en enkelt legekammerat til Siri, men hun har nu klaret det fantastisk med os og Astas hjælp.

Det kan virkelig anbefales med en tur derned. Med privatlejet lejlighed og flybilleter har vi givet 10.000. for 14 dage. Der oveni skal man selvfølgelig betale for båden til øen og lommepenge, men det er da billet i forhold til så mange tropesteder.

Jeg kan ikke overskue at få svaret på de mange indlæg, men jeg håber, at I alle har det godt.
    Knus Matilde

badlandsbadlands
    Medlem

Uh, hvor det lyder fantastisk! Jeg gad godt afsted – særligt efter at min læsemakker lige er hjemkommet efter 3 uger i United Bluff og ikke engang havde tænkt på at tage en Mickey Mouse form til pandekager med til lille stakkels mig, iiih! 😉

I kunne da godt have lånt Mads P som selskabsdyr…..

Kh
    Lone

MatmagMatmag
    Medlem

Det er det her. Det kan virkelig anbefales. Der er god plads i lejligheden, en KÆMPE altan – dog ikke med havudsigt, men fin bjergudsigt. Og det er billigt, og udlejeren er meget sød, selvom hans engelsk er horribelt.

Skriv, hvis du gerne vil vide mere.

http://www.homelidays.com/valle-gran-rey/apartment-flat181195en1.htm

K.h. Matilde

Anonym
    Gæst

Uuuuuha, det lyder lækkert! Må man spørge, hvorigennem I lejede lejlighed?
    Venligst Karina, på besøg 🙂

Anonym
    Gæst

Hej Mathilde.
    Det ser bare dejligt ud! Og hvis udlejers engelsk er dårligt, kan det være, at det hjælper, at jeg taler flydende spansk???
    Hvem fløj I med og hvorfra?
    Kh. Karina

MatmagMatmag
    Medlem

Det er en kæmpe fordel. Han bor ikke selv på La Gomera, så nøgleudleveringen m.m. foregik gennem en dame på øen, der bedst talte tysk eller spansk. Men Mario – som udlejeren hedder – er meget hjælpsom gennem mails, så det kan kun være en fordel, at du taler og skriver spansk. Har du været på La Gomera før?

Vi fløj med Spies fra Kastrup. Vi fik billetter til 6000 et eller andet for to voksne, en 4-årig og en baby på 10 måneder. Alt i alt blev det ikke meget mere end 10.000 for 14 dages hotel og fly. Det koster selvfølgelig noget at sejle fra Tenerife, men det er vist også det.

Det er en helt fantastisk ø – den diametrale modsætning til Tenerife. Så jeg kan kun anbefale det. Har I planer om at smutte derned snart? Jeg vil meget gerne hjælpe med gode råd.

MatmagMatmag
    Medlem

Du kan maile mig på stormagt – snabela – hotmail.com, så vi ikke spammer de andre, hvis du vil vide mere.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.