Samling

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    sommer06sommer06
    Medlem

Min den store elsker når de holder samling i børnehaven. Denne gang om hvad de havde lavet i efterårsferien. Jeg spurgte om der var mange der havde set Pjerrot og Sine (som optrådte i det lokale butikscenter). Svaret var: Ja, og der var også rigtig mange der havde kastet op i ferien. Da jeg var ved at omkomme af grin blev jeg belært af min datter der så strengt på mig og sagde: Mor, det er ikke noget at grine af!

I dag har de holdt samling om det med at drille og lade være med at drille hinanden. Jow jow, de kommer vidt omkring.

Kh
    Dorte

badlandsbadlands
    Medlem

Samling er også noget jeg sætter stor pris på: De skal lære at høre hvad andre har at sige. Tror faktisk de gør det hver formiddag, hvor de lige gennemgår det vigtige der skal ske i løbet af dagen og den slags.

Vi nåede ikke til at kaste op her, men begge kids har da været feberramt. Katrine blev bare rask i samme sekund hun øjnede muligheden for at HUN skulle blive hjemme og ikke med Mads P og os andre i zoo.

Lone

Anonym
    Gæst

Rumle har det også allerbedst med at blive afleveret til samling. Hos os snakker de sådan om lidt af hvert – hvad dag det er, måneder, årstiden og selvfølgelig lidt om hvad de har lavet i weekender osv. Og da storbørnsgruppen hedder indianerne råber de børnene op og de må så selv vælge om de vil sige UGH eller ja – og så synger de indianersangen. Jeg er stortilhænger af samlinger også.

At blive irrettesat af sine børn .. ha ha .. ja. Mila har en meget meget GRIM lyserød fesen velourdukke som Martins søster gav hende som hadegave engang (fordi hun ved at jeg ikke kan klare det der prinsesselyserødehelvede) og selvfølgelig .. tsk tsk … eeeeeeeeeeeeeeeeeelsker hun den. Nå men forleden fik jeg omtalt den for har-glemt-hvem (mens Mila sov) som den grimme dukke eller noget og så var Rumle der med det samme med hænderne i siden und alles: MOR, hvorfor siger du den er grim??

øøøh … jaaa ..øøøøh …. mor prøver forsigtig at snige sig ud af fadæsen og lokke søn over på egen side:
    syns du ikke den er lidt grim?

Rumle: NEJ! Mor .. HVORFOR sagde du den var grim????

ææhmøøøh

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.