Hjælp til videoklip

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Hjælp til videoklip

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    mor2gangmor2gang
    Medlem

Jeg har et vildt sødt videoklip af Victoria der danser. Det vil jeg gerne have på hjemmesiden. Problemet er bare at det “ligger ned” og jeg kan ikke finde ud af at rotere det!! Hvad skal jeg gøre??

Tina

Anonym
    Gæst

ha ha, nej jeg ved det desværre ikke. Har aldrig fundet ud af det selv men klog af skade har jeg lært at vende kameraet den rigtige vej

chnejadrchnejadr
    Medlem

Åbn windows moviemaker, importer filen, træk den ned på storyboardet, vælg effekter, find den der hedder roter 90 grader, træk den ned ovenpå filmen på storyboardet og vupti!

Eksporter filen, så kan du evt. samtidig komprimere den hvis den skal kunne sendes på email eller uploades.

Knus,
    Christina – har lært det af Dorte (sommer06) 😉

acinchinaacinchina
    Medlem
    mor2gangmor2gang
    Medlem

Tak Christina, det virkede 🙂 Bortset fra at billedet er blevet lidt bredt, så hun er lidt tykkere end normalt :-D. kan se hende danse på http://www.123hjemmeside.dk/nicoline1/1475145

Mange hilsner
    Tina, der er supersnottet og går i seng NU

Anonym
    Gæst

nåårh hun er søøøød. Ih det er så sødt det der blerøvs-hjulben-gang i starten :o)

chnejadrchnejadr
    Medlem

Nååååh hun er sød! Det kan Storm ikke endnu, han er først for alvor begyndt at gå for 2 uger siden… Til gengæld snakker han helt vildt meget hele tiden, og der er rigtig mange ord imellem (OK tror kun hans forældre forstår dem 😉 )

Knus,
    Christina

PS – god bedring!

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.