Det lille jesusbarn………..

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Det lille jesusbarn………..

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    hedegaardhedegaard
    Medlem

Mor, findes det lille jesusbarn i virkeligheden?

Ja, det var altså hvad Helena spurgte om under aftensmaden. Hvad skal man så svare til det?
    Jeg sagde noget i retning af: Øhhh, han er altså blevet voksen nu.
    Og det svar var hun åbenbart tilfreds med, hun spurgte i hvert tilfælde ikke mere til det.

Men hvor kommer de tanker fra? Vi er da trods alt kommet til stykke efter jul nu.
    Hun er bare så sjov.

Annette

chnejadrchnejadr
    Medlem

Ja det er de store spørgsmål, der melder sig indimellem.

I går morges var det første Thilde spurgte om “Mor hvorfor har drenge en tissemand?”. Mig (overhovedet ikke spor vågen): “det ved jeg ikke”…

Christina

karinanjkarinanj
    Medlem

Hej

Som fadder til Helena er det jo min svorne pligt at hun opvokser i den kristne tro, så jeg tror at jeg lige skal have en korsfæstnings snak med hende på lørdag 🙂

Mht. sjove spørgsmål så spurgte Emil den anden dag, om kineserne findes i virkeligheden, så vi skal måske til at finde en globus frem 😉

Karina

hedegaardhedegaard
    Medlem

Helena leger også tit at hun tager til Grønland. Så ved lægen i sidste uge, viste jeg pigerne hvor Danmark og Grønland er på verdenskortet. Jeg er bare ikke sikker på at den fes ind.

Annette

Anonym
    Gæst

Rumle råbte op forleden at der var spøgelser i fjernsynet… mooooooooooor seeee, et spøgelse. Det ku vi ikke helt forstå for det var rimeligt lødigt tv der kørte så vi kiggede – og så en kvinde i burka.

hmmmmm ….

og den klamme historie: har menstruation og blødte den anden dag en lille klat igennem om natten. Finder som det første lørdag morgen Rumle siddende i sengen og tvære fingeren rundt i pletten. Seeeee mor, der er nogen der har tegnet i sengen!!!!!!!!
    Awdr, ja det er der sørme også – kom nu går vi ud og vasker fingre!

Anonym
    Gæst

Rebecca var ved at forklare mormor, hvor hendes cykelhjelm var købt: Altså, det er i Hobro. Skal jeg vise dig det på vores globus?

mvh Kirsten, som lige kom forbi

Anonym
    Gæst

Rumle har en generel stor interresse i kort … og han kan bare IKKE forstå hvis vi ikke er med på kortet hvis det fks er over England. jamen .. hvor BORvi??? Og samtidig så svært at forstå at vi allesammen inkl farmor, mormor og alle dem vi kender der bor laaaaangt væk allesammen bor på samme lille klat på verdenskortet. Så svær verden er at forstå :o)

Anonym
    Gæst

jeg kommer hjem fra p-møde her til aften og finder et tomt hus…hmmm er de mon kørt til vagtlæge eller hvorfor er her ingen bil og ingen besked om hvor de er kl. 19.00 en alm aften?? To minutter efter kommer manden og knægten i døren og griner: vi skulle bare ned og hente tobak! Der er ingen der ryger, med de var kørt ned med en dvd der skulle afleveres og havde så købt lakridspiber!
    Jonas forklarede mig, at piber med røg er klamme, men piber uden røg
    (men af lakrids) er lækre.
    Mette

Anonym
    Gæst

Tror I ikke at junior blev dybt fornærmet da han et par dage efter opdagede at lagenet var blevet skiftet??? Aiii, hvor er den pæne plet mor?? Den SKAL være der hele tiden …..

næste gang siger jeg sandheden! promise

hedegaardhedegaard
    Medlem

Jeg troede egentlig at Helena havde styr på sine nedre regioner, men igår da hun sad i badekarret, sagde hun pludselig: Hvad er det for et hul, jeg har her?
    Hun vendte enden til, og pegede på numsen.
    Mig: Det er der pølserne kommer ud, sådan et hul har alle mennesker.
    Helena: Har Laura også sådan et hul?
    Mig: Ja, det har alle mennesker.
    Helena: Også Johannes? (og derefter var hun igennem alle ALLE de mennesker hun lige kunne komme i tanke om)

Hun fnisede, da jeg sagde ja til, at jeg også har ét.

Skøre unge.

Annette

badlandsbadlands
    Medlem
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.