Netshopping

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Er der nogen af jer, der handler på strawberrynet? Hvor kan man bare spare mange penge, jeg kan slet ikke styre det! Har lige bestilt lækker make up, ih hvor jeg mangler…

Så hvis I ikke ved, hvad I skal bruge jeres penge til, og I ikke kender siden, så shop forbi:-)

Kh MArianne

badlandsbadlands
    Medlem

Har ikke voldsomt mange penge til overs, men adressen er tilføjet 😉

Kh
    Lone

happy24happy24
    Medlem

jow jow, den side er guld. Husk at HVIS varerne bliver snuppet i tolden, så skriv til stawberry, så refunderer de dine toldpenge:-)

Anonym
    Gæst

kan også anbefale lookfantastic.com – der handler jeg meget Dermalogica serien til min møg irriterende teenage hud.

prinsesserogpirater.dk har gang i det fedeste børmetøjsudsalg og fri fragt. Når man nu er syg og ikke kan få styret sit shoppinggen ude i byen.

Min mand har dog lige gjort opmærksom på at vi i december har brugt 23.000 på forbrug, frisør, tøj, mad, husholding, færgebilletter, julefrokoster, fødsesldagsgaver, værtindegaver, julegaver mm. Tænkt det kan beløbe sig på så meget. Skræmmende – så skal nok holde lidt igen med min udsalgsiver.

Kh Mai

Anonym
    Gæst

Hejsa

Ja, det blev mine hårprodukter faktisk sidst, og tolden snittede faktisk også en shampo op!! Jeg får dog en ny derfra. Jeg skal lige have sendt toldkvitteringen til dem. Kan ikke finde ud af, om det er sikkert nok pr. brev til Hong Kong? Ved ikke helt, om min chef synes, det er ok at sende en fax til Hong Kong??

Kh Marianne

MatmagMatmag
    Medlem

Æv, så ville jeg lige ind for at tjekke http://www.prinsesserogpirater-siden, men så var den lukket 🙁 Kender I nogen gode hjemmesider, der har flyverdragter på udsalg? Jeg orker ikke udsalg med Asta på slæb, men jeg vil egentlig gerne købe en flyverdragt til Siri til næste vinter. Mon ikke godt man kan regne med, at hun bruger str. 110 næste år? Hun er nemlig lige nu en meget høj 3 ½ årig.
    K.h. Matilde

Anonym
    Gæst

Hvilken slags flyverdragt går du efter? et bestemt mærke? Nogle er meget store i str. F.eks. Molo er stor, Malas flyverdragter er også lækre – prøv på sejeunger.dk

Der er udsalg på:
    smaahjerter.dk
    emmamai.dk
    styledeluxe.dk
    moods.dk
    pipsqueak.dk
    trendybaby.dk
    madebymymum.dk
    narrestreger.dk

Ja jeg indrømmer det blankt, jeg elsker børnetøj, Thor har tøj til trillinger og jeg bruger alt for mange penge. Køber dog kun udsalg og på Trendsales.
    Spørg endelig om råd og links.

Kh Mai

badlandsbadlands
    Medlem

det kunne jo være jeg lige skulle smide et link ind

http://www.pangdang.net/

badlandsbadlands
    Medlem

det ligger godt nok i Svendborg men hun sender gerne. Camilla – bruger på juli03 😉 og enormt sød.

Mvh
    Lone

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.