hvor får han det fra?

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 hvor får han det fra?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Her den anden dag vi var på vej ind til storebror, vi sidder bag i bilen ham og jeg, han tager min hånd og siger ” du er en dejlig pige mor” ja så smelter man bare helt.
    Her til aften råbte han inde fra værlset ” mor kom lige med et problem” jeg spurte hvad han ville med det, og gik der ind.
    Det viste sig han havde et problem med sin bil som ikke kunne køre.
    Det er så sjovt når han vender rundt på det, så det får en helt anden mening.

Karin

Anonym
    Gæst

nååååårhh …. hvor sødt :o)

Rumle glemmer at sige ‘ej’
    Nej jeg vil! Men fik at vide af nabo at hendes 5 årige også tit glemmer at sige det så det er vist meget normalt

badlandsbadlands
    Medlem

Ih hvor kært 😉

Mads P siger ofte “MOR, MÆLK!” og jeg arbejder hårdt på at få ham til at sige resten af sætningen “mor, jeg er tørstig, må jeg få noget mælk”

Lone

chnejadrchnejadr
    Medlem

Thilde siger tit sådan noget som “jeg elsker dig mor-kat” eller “du er en dejlig mor-kat” (for vi er nemlig ret tit katte her i huset, på det seneste også giraffer – Mathilde er en girafkat???). Så smelter man da totalt 🙂

En af hendes søde fortalelser er “stå døren lidt åben, mor”. Det med at man skal “lade” døren stå åben fatter hun ikke helt…

Anonym
    Gæst

De er så søde de kære små.
    Kasper kan også nogle gode nogen: Mor – jeg mangler dig! Det har jeg vist selv fået ham lært, men det lyder da meget kært når han siger det, bortset fra når det er 27. gang man hører det når man er ved at putte og han ikke vil blive i sin seng.

Jeg har et modermærke på ryggen som han synes er rigtigt spændende. Forleden da jeg havde været i bad siger han: Mor må jeg rør ved dit modermærke. Nej, det må du ikke!. Nå jeg vil også hellere røre ved de to på den anden side. Øhh Kasper det er ikke modermærker og de er altså private. Se mor jeg har også to private….

Godt nytår til jer alle!
    Marianne

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.