Yes!

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Hvor skønt.
    For det er ikke nemt med et spædbarn og en stor som ikke vil falde i søvn alene.
    Krydser finger for det holder ved.

Karin

MatmagMatmag
    Medlem

Her til aften er det lykkes at få Siri til at falde i søvn alene – altså uden at vi skulle sidde/ligge inde hos hende, indtil hun faldt i søvn. Det er over et år siden sidst, og det bliver forhåbentlig en vane. Så er det også nemmere at være alene med både Siri og Asta.

Nå, Asta kalder. Ville bare lige dele min glæde med jer.
    K.h. Matilde

Anonym
    Gæst

skønt. Jeg er faktisk i modsatte grøft … jeg insisterer på at Rumle skal sove hos mig for tiden. Han har ikke sovet på eget værelse i 1½ måned nok. Martin har været på arbejde så jeg skulle putte begge børn og jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvordan faen man alene putter 2 børn i hvert deres værelse? Hvor gør man af den anden når den første bliver puttet? Rumle er vildt dårlig til at lege selv på det tidspunkt – vil have hjælp til alt muligt hele tiden. Og Mila hun ville da aldrig finde sig i at tulle rundt alene mens jeg lå i den halvhøje og læse bøger for Rumle?? Så det er bare op i dobbeltsengen begge to – så skal der puttes!!
    Den fungerer egentligt meget godt og Martin er jo sjældent hjemme om natten så der er rigeligt plads – men man føler sig sgu lidt kikset når ungen siger han gerne vil sove i sin egen seng i nat. Nåmmen det må du bare ikke ….. æææh?

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.