Den Store Afsløring

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Den Store Afsløring

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

Jeg kan ikke vente længere – og jeg vil også gerne sige tak til min nisse, som har sørget for at vi har et vitabelt englekor i vinduet.

Jeg tror min nisse er Marianne P – ud fra den betragtning at det var pakket ind i glimmer og guld, og sødt papir. Det er lige Mariannes stil 😉

Knus
    Lone

chnejadrchnejadr
    Medlem

Nej nu vil jeg også vide det 🙂

Jeg tror min nisse er dig, Lone…

badlandsbadlands
    Medlem

æhm…jeg mente “veritabelt”. Som man måske kan regne ud, fik jeg IKKE et nyt tastatur i julegave.

Anonym
    Gæst

Seriøst, jeg aner det virkelig ikke! Det bliver et helt vilkårligt gæt: Karin.
    Jeg udelukker Lone, fordi jeg kunne forestille mig, hvad hun ville give. Jeg har jo været heldig at være blevet begavet af dine lækre delikatesser flere gange:-)

Jeg ved ikke, om vi skal afsløre, om de, der gætter, gætter rigtigt?? Eller skal det først komme senere, når alle er kommet med et bud?

Kh Marianne

Anonym
    Gæst

at min nisse var Matilde

argumenter:

gave kom i sidste øjeblik (Matilde skulle lige føde og den slags tidsrøveri inbetween)

Matilde har sans for øko og kvalitetschokolade (jaja, det har I andre sikkert også men taget ud af kontekstet ikk?)

Matilde er den eeeeeeeeeeeeneste herinde jeg ku forestille mig bruge en vending som ‘mormor-finten’ (fnis)

og så lidt mavefornemmelse …….

Har jeg ret???

Anonym
    Gæst

Jeg har næsten ingen ide om det,men ud fra post stemplet gætter jeg på Marianne i sønderjylland.
    Jeg synes vi skal vente med afsløringen til alle har gættet.

Karin

MatmagMatmag
    Medlem

Åhhh nej, jeg har glemt at tjekke poststemplet. Min eneste anelse er, at det er én , der har forbindelse til Tyskland, da Astas trøje har et euroskilt som prisskilt. Så derfor er mit bedste gæt også Marianne i Sønderjylland.
    K.h. Matilde

badlandsbadlands
    Medlem

….vi kan snart ikke vente længere med at afsløre os 😉

Anonym
    Gæst
    Anonym
    Gæst

prøver lige igen
    Nu hvor der endelig er blevet tid til at jeg kan læse den bog jeg fik.
    Fandt jeg et bogmærke indeni hvor på der stor Kristian F. Møller store Torv Århus.
    Så det er nok ikke Marianne der er min Nisse.
    Men tro det er Christina der er min Nisse, Hun er også så kreativ så de to nisser jeg fik kan hun sagtens have lavet selv.
    Det er to filt nisser.

Karin

jhm2806jhm2806
    Medlem

Så er jeg hjemme igen, og klar ved tasterne!
    Jeg fik jo en bog, så enten er der en, der kan huske, jeg ofte starter boghjørnet, eller også er den en nisse, der selv er belæst og måske har kendskab til Inge Eriksen, som vist aldrig selv ar læst, men glæder mig til at komme igang med. Derudover parfume, chokokugler og klemmer. Hmmmm, glemte at kigge på stempel. Bud…? Jeg kan jo udelade den person, som jeg selv nisser. Et gæt i tågen, hmmm, Christina?

Jane

Anonym
    Gæst

Hmm, jeg er ret clueless, men min første indskydelse var Ulla. Udtværet poststempel på den først og intet på nr. 2. Men jeg tror alligevel ikke det er hende – det ville jo være for oplagt.

Jeg tror det er Jane!

Marianne

badlandsbadlands
    Medlem

Nu må vi afsløre det: Jeg er ikke gættet 😉 Jeg var fjolset der ikke tjekkede tykkelsen på brevet, så jeg er Janes nisse, Junissen 😉

Kh
    Lone

chnejadrchnejadr
    Medlem

Det var mig. En anden gang må jeg vist hellere selv pakke mine nissegaver ind… Den er sendt fra Svendborg, derfor poststemplet. Synes jeg selv var ret snedigt (men den første med nisserne var nu sendt her i byen).

Nå, hvis det ikke er Lone, der er min nisse, så er det måske … tja bom bom. En der har kontakter i Kolding (theen var fra Kolding). Marianne, måske?

Knus,
    Christina

Anonym
    Gæst

men det var mig :o) (fik du forresten den sidste gave? nummer 3?) – tilgengæld har jeg intet med poststempel at gøre, men det var egentligt meget belejligt :o)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.