En “leg” mere…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 En “leg” mere…

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    karinanjkarinanj
    Medlem

Læste en tråd på en terminsside, hvor de spurgte: hvorfor har du dit navn… Altså dit ND navn.

Lidt sjovt at se hvad der inspirerede folk da de i sin tid skulle oprette sig som medlemmer.

Kan ikke huske om vi har taget den før, men jeg kan da lige fortælle at jeg hedder Karina og nj kommer af… Nygaard Jørgensen. (i sin tid kom det sig faktisk af Nygaard Jepsen, praktisk ikke???)

/Karina

MatmagMatmag
    Medlem

Mit er sgu lidt kedeligt: Jeg hedder Matilde = deraf “Mat” og min kæreste hedder Magnus = deraf Mag. Så er vores gamle hotmail sjovere, da den var en fælles rejsemail og hedder “stormagt@hotmail.com”. Magnus = stor på latin. Og Matilde betyder vist nok magt.
    K.h. Matilde

chnejadrchnejadr
    Medlem

Mit består af de to første bogstaver i mine og mandens navne. Som jeg ikke skriver her, der er nemlig ikke andre i landet m. den navnekombination 😉

Egl. ville jeg helst have heddet xina, men det var taget. Det har nemlig været et af mine øgenavne siden gymnasiet (x-ina ligesom x-mas, bare uden bindestregen).

Knus,
    Christina

badlandsbadlands
    Medlem

Jeg har tyvstjålet Henriks brugernavn fra dengang vi lærte hinanden at kende på Dating – det er en Springsteensang (og har jeg nu fortalt at jeg skal til koncert til sommer med Bossen og E Street Band??)

Havde tidligere en profil i andet forum hvor jeg hed Geenie (ånden i flasken der kan opfylde dit mindste ønske..og så med et “e” for meget 😉

Lone

Anonym
    Gæst

Mit er de to stor børns navne tre første bogstaver kas = kasper og nan = nanna

Karin

Anonym
    Gæst

Mit er mit logon fra SDU, da jeg var studerende: mari for Marianne, p for Petersen og 00 for det år, jeg begyndte.

Kh Marianne

Anonym
    Gæst

Jamen søde Christina, jeg er jo også først blevet færdig sidste år:-)

Kh Marianne

Anonym
    Gæst

hedder jeg da jeg tidligt i min graviditet med Thor sagde til min mand at jeg havde det som om jeg havde dusere i maven (med hentydning til dem fra Fragglerne der bygger hele tiden, har siden fundet ud af at de hedder Duzzere med z)

Da vi havde været til scanning og fundet ud af at der kun var et barn derinde, blev han kaldt for dusen og det ville jeg have kaldt mig herinde, men navnet var taget, derfor blev det junidusen, da termin var i juni.

Thor bliver stadig kaldt for dusen og Thorfidusen.

Kh Mai

chnejadrchnejadr
    Medlem

Jeg begyndte på uni i 93… Gisp jeg føler mig gammel! Og du har endda nået at få 2 børn og job siden, godt gået 🙂

chnejadrchnejadr
    Medlem

Jeg var 6½ år om min uddannelse, uden at få børn…

Anonym
    Gæst

ha ha …
    ja jeg hedder jo så ullamartin fordi ulla var taget og jeg er kæreste med …. tadaaaaaaaa … Martin! Faktisk hed jeg altid UhygUlla på fora og chats førhen men i et svagt øjeblik i min første graviditet tænkte jeg at den slags platheder slet slet ikke passede til mit nye voksne liv som mooooar. Næææh tosomhed og kærestens navn – det var meeeeeegeeeeeet mere mig. Hø Hø.

badlandsbadlands
    Medlem

…så er jeg da den absolut yngste! Mit log-on er lelle05 (og det er IKKE 1905 😉

Kh
    Lone

Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.