Godt nytår

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    mor2gangmor2gang
    Medlem

Jeg ønsker jer alle et godt nytår. Vores nytår bliver meget dæmpet. Vi skulle have været sammen med nogle venner, men han mistede sin far d. 27. og de tilbringer nytåret hos hans mor, sådan skal det jo være. Vi spiser hos mine svigerforældre i stedet, men tager nok tidligt hjem. Peter skal møde kl 5.15 d. 1. januar, desuden har Nicoline fået dårlig mave. Hun kastede op i formiddags og havde tynd mave her til aften. Hele julen var hun dårlig pga. en grim hoste, det er lidt synd for hende. Ellers går det godt her, jeg er ikke på ND så meget fordi vores mus er død! Jeg er kun på nr jeg stjæler teenagerens computer….

Tina

badlandsbadlands
    Medlem

Jammen i lige måde da – vi skal for en gangs skyld have en meget stor fest, så jeg er lige så stille ved at varme op til det. Gjorde hele hytten ren i går, og her i formiddag kommer een af gæsterne og hjælper med borddækning. Vi bliver 13-14 voksne og 9 børn fra 2 til 10 år, så vi skal nok få liv i kludene.

Som så mange andre har vi også været syge on/off det meste af efteråret, men nu ser det ud til at vi er friske alle mand på een gang.

God bedring til min kommende svigerdatter 😉

Kh
    Lone

chnejadrchnejadr
    Medlem

Tak i lige måde!

Vi skal til Horsens og besøge nogle venners venner – det er 3. gang vi skal holde nytår sammen og det plejer at være rigtig hyggeligt. 6 voksne og 6 børn i alderen 1 md til 6 år. Så det bli’r ikke den vilde fest, men dejligt!

Håber Nicoline snart bli’r frisk, jeg synes næsten alle har været syge i julen, enten m. maveonde eller influenzasymptomer… Trist!

Knus,
    Christina

PS – en mus koster da næsten ingenting, kan du så se at få en ny så vi ikke skal undvære dig, Tina! 🙂

Anonym
    Gæst

Her bliver det også en stille aften.
    Vi skal hygge os sammen med Oscar indtil han skal i seng så skal vi hygge os sammen.
    Kl 24.00 smutter vi lige ud på vejen og siger godt nytår til naboerne.

Så godt nytår alle sammen

Karin

Anonym
    Gæst

Også godt nytår til jer alle. Og god bedring til jer der er syge eller har syge børn. Jeg håber vi er ovre sygdom for et stykke tid efter vi har været syge på stribe i et par uger.

I fredags blev min svigermor også syg og Carsten ligeså. Desværre at det var den dag. Det var ellers planen at børnene skulle ud til Farmor og Farfar og så skulle vi ellers have en romatisk aften i byen. Nå ikke denne gang!

I aften skal vi nok være hjemme det meste at tiden. Nogle venner fra nabovejen kommer forbi på et tidspunkt og så er det vist kun lige ud og sige godt nytår til naboerne kl. 24.

kh. Marianne

Anonym
    Gæst

i lige måde – jeg har slet ikke tid til at sidde her. Skulle bare tjekke DMI om jeg ku bruge altan som køleskab. Har lavet verdens klammeste dessert. Hvid + mørk chokolade rørt op med flødeskum i lag. Er ikke sikker på der er nok men kvalmefaktoren er stensikker. Så godt som 100% fedtprocent.

vi skal spise her med nogle venner. Det bliver stille og roligt. Men maden står jeg får … så jeg smutter igen

knus og godt nytår
    Ulla

Anonym
    Gæst

Også godt nytår fra mig:-)

Kh Marianne

jhm2806jhm2806
    Medlem

Håber I alle havde et godt nytår! Nu er det jo hverdag igen!
    Vi havde en hyggelig aften, med vores søskende og kærester. Min bror og svigerinde skulle på arbejde (politi og OUH), så de smuttede lidt over kl. 22, ellers sad vi og spillede spil, nå ja skiftes til at holde Laura i hånden oppe i sengen, da klokken blev over tolv. Det endte med, hun kom ned på sofaen, insdtil vi gik i seng, hvor hun sov ved siden af farmand. D. 1. jan. startede kl. 7.15, der er Gustav frisk, men senere kunne vi så skiftes til at sove, så vi nu begge er rimeligt friske.

Jane

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.