Alt for god leg til at gå til spilde ;-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Alt for god leg til at gå til spilde ;-)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 37 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

Bevares, de har kørt den på juli04 og august06, men hey…..den må kunne gå her også:

Reglerne er i al sin enkelhed at man starter med “Jeg har aldrig……” og så skriver man etellerandet. Næste deltager skriver så “det har jeg, men jeg har aldrig…”

OK?

Here we go:

Jeg har aldrig været udenfor Europa (hvis man tæller Rusland med)

chnejadrchnejadr
    Medlem

– jeg har nemlig boet et år i Australien, og jeg har da også været i Egypten 3 gange.

Til gengæld har jeg aldrig sprunget i faldskærm – det var ellers planen at jeg skulle det sammen med mine holdkammerater i min soldatertid, men det blev aldrig til noget, desværre. Og nu er jeg ikke sikker på jeg tør længere. Nu har jeg jo børn osv…

karinanjkarinanj
    Medlem

… men nu hvor der ikke er andre der har meldt sig til fortsættelsen… min mand har sprunget et par gange, da Emil var helt lille.

Men jeg har heller aldrig… fået lavet en piercing, tror heller aldrig at jeg rigtig kommer til det – er nok blevet for gammel 🙂

Karina

Anonym
    Gæst

har huller i næse og øjenbryn men bruger dem ikke mere.

men jeg har ikke nogle tatoveringer

karinanjkarinanj
    Medlem

Der kan jeg så være med… men giver lige andre en chance 😉

jhm2806jhm2806
    Medlem

Hmmm, faldskærme og bungyjumping, I er altså selv ude om, det hvis den her leg ikke helt flyder som planen!
    Min kæreste har en gang sprunget 130 meter ned fra en bro i Frankrig, gælder det? Men hvis der er andre, der har bungyjumpet, så lader jeg den stå
    Åhhhja, min mormor fik et faldskærmsudspring i gave, da hun blev 75 år, altså tandem, men sejt nok!

Jane

hedegaardhedegaard
    Medlem

Jeg har en lille tatovering af en rose på min skulder. Den er efterhånden gammel.
    Jeg har hul i tungen efter en piercing og jeg har en navlepiercing.
    Karina, man bliver da ikke sådan lige for gammel til en piercing.

Men jeg har aldrig prøvet bungyjumping, selv om det engang var planen.

Annette

Anonym
    Gæst

Jeg har hele tre tatoveringer, en på anklen, en mellem skulderbladene og en over lænden.

Men jeg har aldrig været på skiferie (kommer det heller ikke tør ikke stå på ski).

Karin

sommer06sommer06
    Medlem

…altså været på skiferie to gange, selvom det er mange år siden eftehånden.

Men jeg har aldrig selv syet tøj til mine unger (hænderne vender forkert på mig).

Dorte

Anonym
    Gæst

syet tøj til mine børn …..

men jeg har aldrig spist sushi

badlandsbadlands
    Medlem

..med stor fornøjelse. Synes det smager dejligt 😉

Men jeg har aldrig været gift!!!!!!!!!!

Lone – på vej ud til min mors andesteg

Anonym
    Gæst

og har lige fået et gavekort til sådan en wellnes tur af min mand 🙂
    Men jeg har aldrig været på skiferie.

MatmagMatmag
    Medlem

Jeg har været på skiferie utallige gange, og jeg glæder mig utrolig meget til, børnene er gamle nok til at vi kan komme afsted igen.
    Jeg har haft min næse piercet gennem hele min ungdom.

Men jeg har aldrig taget stoffer …. Jeg ved ikke, om den er for smal til denne mødregruppe 🙂

badlandsbadlands
    Medlem

men “heldigvis” kun i forbindelse med et kejsersnit. Jeg mener, aldrig fordi jeg har været syg.

Jeg har aldrig……hmmm….(nu skal jeg jo finde på noget der er sandsynligt at andre har prøvet)….. ejet en BALL-sweatshirt fx

MatmagMatmag
    Medlem

Naaahh, den var vist for smal. Jeg melder mig selv under fanerne som tidligere “stofmisbruger”, hvis en gang hashmælk i Amsterdam kan gå ind under den kategori 😉

Men jeg er aldrig blevet opereret

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 37 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.