Mads P – hvad der skal ske

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Mads P – hvad der skal ske

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

Vi har fået indkaldelse til ultralydsundersøgelse 8/11, så vi regner helt sikkert med at det bliver før jul Mads P bliver opereret. Jeg har det stadig temmeligt ufedt med det, selvom det jo er forståeligt.

I mandags måtte jeg lige en tur til lægen med ham. Han humpede på venstre ben, og selvom han jo er lidt af en hypokonder, så var der noget om det. En lille forstuvning, som dog kunne klares med en hjemmehyggedag med mor. Den brugte vi så blandt andet til at lave muffins med rabarber – egen opfindelse, de blev gode.

Kh
    Lone

Anonym
    Gæst

åh, bare det dog snart var overstået ikk??
    Stakkels MP – han roder sig ud i lidt af hvert men det lyder som en hygsom dag. Jeg har også lavet rabarbermuffins engang … muuuums

Anonym
    Gæst

Nå jamen det er jo bare lækkert at få det overstået, selv om det ikke er så fedt at tænke på.
    Og hvad er der med de unger og det med at komme galt afsted…Frejas arm gik af led i weekenden, så den måtte sættes på plads på skadestuen. Hun skreg som en gal, den stakkel.

jhm2806jhm2806
    Medlem

Uhh, jeg håber da ikke, han får klippekort til skadestuen, når han bliver større!
    Jeg har frosne rabarber i fryseren, opskrift tak!

Jane

MatmagMatmag
    Medlem

Det er godt, at I nu har fået en dato for første omgang. Selvom det selvfølgelig ikke er en sjov deadline.

Jeg skal samme dag have 1. besøg på min skole med tre vejledere, en kursusleder og en tilsynsførende fra Virum Gymnasium, der skal overvære og evaluere al min undervisning, så det bliver også en dag som jeg ser frem til med blandede følelser.
    Men held og lykke med undersøgelsen. Måske skal han opereres på min anden skelsdag i år: 4. december = min terminsdag.
    K.h. Matilde

Anonym
    Gæst

Ja øv, det er ikke sjovt, men rart at det bliver inden jul, så det bliver overstået!

Lækkert med rababermuffins:-)

Kh Marianne

Anonym
    Gæst

Ja fedt er det aldrig når, der skal ske sådan noget for vores børn, men godt i snart er på den anden side af det og kan nyde julen, uden at have det hængende over hovedet.

Dejligt med sådan en hyggedag, Jeg skal prøve blåbær muffins på lørdag håber de bliver gode.

Karin

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.