Rigtig glad – og så alligevel

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Rigtig glad – og så alligevel

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Jeg har fået forlænget mit vikariat med et år, hvilket er rigtig dejligt, og jeg er virkelig glad for det.
    Og så er jeg alligevel lidt træt at det, for to af mine kollegaer blev fastansat. Og det er helt fair – den ene har været der et halvt år længere, den anden er socialrådgiver og har 10 års arbejdserfaring, deriblandt fra lederstillinger på butiksområdet.

Jeg var til evaluering sidste uge, hvor jeg selv fortalte, at jeg var
    glad for at være der, men også søgte videre, og at det nok ikke var et job, jeg kunne være i for mange år – integrationsområdet er spændende, men funktionen er jeg ikke så glad for (og den er det primære ift. opbygningen af arbejdspladsen). Og så kan jeg jo godt tænke nu, om det er mig, der er totalt åndssvag, og at man nok ikke skal afsløre sådan noget for chefen – men på den anden side har jeg det bedst med at være ærlig (det er næsten til at kaste op over, kan jeg godt se:-)).

Så alt i alt er jeg jo glad, men jeg har det lidt om som, jeg ikke skal være helt glad, fordi jeg jo faktisk fik det dårligste tilbud.

Kh Marianne – ikke nem at gøre tilfreds….

badlandsbadlands
    Medlem

Jeg synes du har gjort det rette – lige præcis det område er ikke egnet til at man sidder i 25 år af gangen. Man skal videre, og have andre erfaringer. det ved alle (også en socialrådgiver jeg kender I Odense som arbejder i samme felt som dig).

Gid flere ville kalde en spade for en spade!!

Kh og til lykke 😉
    Lone

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.