Nu er jeg en ægte pendler

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Nu er jeg en ægte pendler

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    MatmagMatmag
    Medlem

Er du begyndt i praktik, Lone? Hvordan er det? Og hvad med Mads Peters kirtel på halsen, er der noget nyt om den?
    K.h. Matilde

badlandsbadlands
    Medlem

Det er altså også skidt når det både er dyrt og besværligt at være idealist. Jeg ville da også elske at kune cykle/tage offentligt på arbejde fx, men da jeg arbejdede i Fredericia var det helt umuligt at få det til at hænge sammen. Det var 3 forskellige trafikselskaber, og mindst 1½ times transport hver vej…når det så tog 35 min i bil såååå.

Lige nu nyyyder jeg at der er bare 6 km til sygehuset – en dejlig nem cykeltur!

Kh
    Lone

MatmagMatmag
    Medlem

I dag havde jeg min debut med at køre på arbejde i vores skønne bil. Det gik over al forventning og tager faktisk kun 1 time og et kvarter, mens togturen inkl. cykelture tager minimum 2 timer. Det er selvfølgelig noget værre miljøsvineri, og jeg regner også stadig med at tage toget, når ikke jeg skal møde på dumme tidspunkter, men der var en kæmpe frihed i at møde kl. kvart i otte i morges og nå at kopiere og sidde på lærerværelset og hyggesnakke over en kop kaffe, inden jeg kørte hjem.

Vores bil er helt sikkert også en benzinsluger. Den snupper 1/4 tank på sådan en tur, men hvis man kun ser på benzinen (som er dyr nok for tiden), så er det faktisk billigere end DSB.
    Så hvis I har et ærinde i Ålborg, skal I bare sige til 😉
    K.h. bilisten

badlandsbadlands
    Medlem

Den egentlige praktik starter i uge 45, men vi har al undervisning på OUH dette semester.

Mht Mads P – de mener det er en halscyste, dvs en væskefyldt lomme. Noget der ikke er vokset rigtigt sammen i fostertilstand (og i mine mest sorte øjeblikke kan jeg tænke. For H****** hvorfor kan jeg ikke lave et barn der ikke er fejl ved??). Han skal til ØNH-læge næste torsdag, og det er ikke noget ondartet, men derfor er det da ikke så rart alligevel.

Kh
    Lone

Anonym
    Gæst

ja sgu! Dine børn er lækre Lone … kan godt være at mine børn ikke har nogle fysiske skavanker som sådan, men så er de bare pisse umulige istedet for ;o)

badlandsbadlands
    Medlem

Jeg ved det godt, men som sagt er det også når jeg har mest ondt af mig selv 😉 Syntes jo ellers jeg var så heldig at få en perfekt fødselsoplevelse med netop Mads P, når nu de 2 foregående mildt sagt ikke var toppen. Men jeg er sluppet for brok, kolik og MØB…hvad kan man så næsten fordre mere?

Har været til gymnastik med Katrine i dag, og mit stolte moderhjerte kan næsten ikke komme til når jeg ser hene drøøøøøne rundt sammen med 34 andre puslinge. For hulan da hvor er hun skøn….

Anonym
    Gæst

Lone – det er ikke en fejl, men det der gør dine børn til dine børn. Jonas har vandbrok og div, andre småting, som ikke er helt almindelige, men det er jo ingens skyld. Det er livet der bider en i numsen:-). Op med humøret, smukke.
    Du har skønne børn. Kh Mette

Anonym
    Gæst

Ja søde Lone, det er altså en helt forkert tanke.

Dine børn er lige så skønne som du selv er, og det er vi vist temmelig mange, der mener!

Kh Marianne

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.