Nogen der vil opponere imod…. (15/9)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Nogen der vil opponere imod…. (15/9)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

..at jeg bager en kage til på lørdag? jeg har noget skvaaas jeg gerne vil have brugt, og sidst blev det da en ok kage.

Kh
    Lone

Anonym
    Gæst

Hvornår kommer I? Skal jeg bare købe ind til pita som sidst? og sidst men ikke mindst: Hvem kommer?

Vi har ikke brugt weekenden på at gøre rent til i kommer, tilgengæld har vi pyntet på haven…..

Kh. Marianne – der glæaaaader sig til I kommer

Anonym
    Gæst

hvad skal jeg tage med? En god bønnesalat måske?

Anonym
    Gæst

Kager er jeg med på. Jeg slæber drikkevarer med som sidst.

Anonym
    Gæst

så den hopper vi bare med på. Jeg kommer muligvis en anelse før da Adam plejer at få frokost lige deromkring.

Anonym
    Gæst

Oscar og jeg kommer desværre ikke, der er dømt børnefødselsdag hos min søster.
    Det rigtig øv øv, nu var han ikke med sidst vi mødtes ham Oscar

Kan i have en rigtig god lørdag

Karin og Oscar

chnejadrchnejadr
    Medlem

Jeg vil meget gerne komme, og v. 11-tiden og pitabrød er fint m. mig.

Kan det virkelig passe at det kun ta’r 1 t. 20 min fra Århus????? Troede jeg skulle sidde bag rattet et par timer hver vej (men skal jo så også over Vejle fjord så det ender det sikkert med…)

Jeg har overvejet lidt om det måske kan lade sig gøre at tage Thilde med, det ville bare være så dejligt for en gangs skyld at have hende med. Men det er nok ikke en god ide. Er jo lidt meget at forvente at alle, inkl. alle unger, er helt raske (shyyy er faktisk ikke selv helt rask, så det…). Så det ender nok med at Storm må tage turen i stedet – så håber jeg bare at han sover hele vejen!

Knus,
    Christina

Anonym
    Gæst

Mine unger viser inge tegn på snot eller det der er værre og de har haft skoldkopper.

Anonym
    Gæst

Må hun end ikke være i nærheden af lidt snot? Den kan jeg desværre ikke garentere imod selvom Mila er den værste og hun får lov at blive hjemme …

Anonym
    Gæst

Hej Christina.
    Nej det kan ikke helt passe at det kun tager 1 t og 20 min. Jeg vil mene at du skal afsætte mellem 1t45 min og 2 t. afh. af trafikken i trekantsområdet. Det tager ca. 1 time fra syd siden af Vejle Fjord broen.

Kasper hoster desværre lidt. Jeg ved ikke om det bare er kriller, men både ham og Thomas har været lidt snottede den sidste uges tid. Jeg har dog også tænkt på om det ikke var en mulighed at du kunne tage hende med. Vejret lover godt nok ikke for godt. Men jeg vil gerne skrue helt op for ventilationsanlægget – jeg ved bare ikke hvor meget det hjælper.

kh. Marianne

Anonym
    Gæst

Hej.
    Send en mail til F38124@danfoss.com, så sender jeg adressen. Nej det er ikke nødvendigt at aflevere et æg for at få den hemmelige adresse……

chnejadrchnejadr
    Medlem

Og den forstod jeg så ikke lige, den med ægget???? Sender dig en mail 🙂

badlandsbadlands
    Medlem

sikke en snild og let-at-huske adresse du har 😉

Griner højt af den med ægget….hi hi hi

Kh
    Lone

badlandsbadlands
    Medlem

..Andrea og Steve der skal “bytte et æg” for at komme til undergrundsfest

jhm2806jhm2806
    Medlem

Det afsnit må jeg da vist have misset!!!!!!! Resume, tak!

Jane

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 20 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.