Christina

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

hej Christina

Skal vi køre samme på lørdag?, hvis du ikke tager Mathilde med, ellers kan det jo godt knibe med pladsen.

Karin

Karin

chnejadrchnejadr
    Medlem

Det synes jeg da bestemt vi skal. Ingen grund til at køre i to biler. Mon ikke vi skal fra Århus omkring kl. 9? Vi kan godt køre i vores bil, den kører ikke så langt på literen, til gengæld er den komfortabel 😉

Jeg skal under alle omstændigheder kun ha et barn med, og Jakob har dømt Mathilde ude. Så det bliver Storm. Håber ikke han skriger for meget undervejs… han plejer at sove, når vi kører (i hvert fald efter et stykke tid) men hvis der er meget kø ved Vejle kan det godt være han vågner igen…

Anonym
    Gæst

jo jeg tro også vi skal køre ved 9 tiden.
    Nu ved jeg ikke lige hvilken bil i har, men vi har en stor stationscar som er ret ny og også komfortabel og køre langt på litren.
    Hvis jeg nu kommer forbi dig hvilket er det nemmest med den vej vi skal omkring kl 9, er det så ok.
    Hvis du har det bedst med du selv køre er det helt ok med mig, så tager vi bare din bil og lader min stå hos dig.

Karin

chnejadrchnejadr
    Medlem

Du må gerne køre, det lyder som om barnevognen godt kan være bag i jeres også 🙂

Kl. 9 er fint – har du stadig adressen?

Anonym
    Gæst

barnevognen kan godt være i min bil og ja har stadig addressen eller det vil sige kan huske vejen ud til dig.

Karin

chnejadrchnejadr
    Medlem
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.