10 days…and counting ;-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 10 days…and counting ;-)

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

UHA hvor jeg glæder mig til at se jer igen – og holde fri en lørdag, for en gangs skyld 😉

Hvad skal jeg tage med? bortset fra et styk søn

Lone

Anonym
    Gæst

Hej.
    Glæder mig også til I kommer! Vi har ikke aftalt et tidspunkt. Jeg synes dem, der kommer lagtvejs fra skal sige lidt om hvornår I kan være her. Jeg skal nok være hjemme ligemeget hvornår.

Hvis I vil være søde og medbringe godt vejr og højt humør, så synes jeg det vil være helt fint. Hvis der er nogen der vil bage kage/boller eller lign. så sig til eller ser jeg hvad jeg får lavet.

Mia, hvordan går det med at arbejde igen? Er de søde ved dig? Glæder mig til at høre nyt.

Marianne

Anonym
    Gæst

Uha ja tiden går hurtig. Sådan et møde er også liiiige hvad jeg har brug for.. Hvad tid er det egentlig? Det har jeg da helt glemt.

Anonym
    Gæst

Hej Marianne.
    Jeg er bare total stresset for ud over nyt job så tager det kørekort også tid fra familien. Men det er et godt firma. Selv jobbet er ikke drømmejobbet men det er okay at starte på. 🙂

chnejadrchnejadr
    Medlem

Hvad er det for et job du er startet på? Var det ikke dig, der alligevel ikke fik job fordi du blev gravid m. Adam? Eller husker jeg bare helt forkert????

Har du skrevet om dit nye job – for så har jeg vist fuldstændig overset det… Men er jo nysgerrig 😉

Knus,
    Christina

Anonym
    Gæst

Jo det var mig som blev…øhm..ja opfordret til at sende min ansættelseskontrakt tilbage og glemme alt om det nye job,som jeg ikke engang var startet på, da jeg overraskende opdagede at jeg var gravid med Adam.
    Jeg er nu ansat som salessupporter hos et firma med ca 120 ansatte. Det er sådan lidt sprog relateret men ikke med det sprog jeg gerne vil, nemlig engelsk, men med tysk i stedet.
    Det her firma ansatte bl.a. netop fordi jeg havde 3 børn i en alder af 30, for som de siger så regner de med at jeg ikke er væk i årevis flere gange i fremtiden. Selv om direktøren faktisk i dag spurgte om vi ikke lige så godt kunne få en 4’er når vi nu ikke er ældre 😉 Så det er et meget småbørnsforældre-venligt firma. Det vrimler med småbørnsforældre på stedet. 🙂
    Så sigt vil jeg gerne lidt ned i tid, men jeg skal jo lige gøre mig uundværlig først.

Anonym
    Gæst

tænke tænke tænke hvad mon hun skal om 10 dage …

doooh

Nå, jamen jeg glæææder mig også. Og ja vi skal ha gang i en opdateringstråd. Hvem tager hvad med osv. Og hvornår skal jeg ankomme på Odense st??

Ulla

badlandsbadlands
    Medlem

…for jeg havde sat en dag for meget på. Er hun stresset eller STRESSET hende Lone?

Så – 8 dage og tæller ned…….

Anonym
    Gæst

så hvem er stresset?

Anonym
    Gæst

fnis, jeg havde heller ikke set det

men nu har jeg i det mindste sørget for at jeg ikke skal på arbejde den dag

jhm2806jhm2806
    Medlem

Øv, jeg ville også så gerne med! Kan I ikke sørge for at tage en masse billeder, så det føles som at være der selv!

Jane

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.