Jeg kunne næsten lugte dem (ot)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Jeg kunne næsten lugte dem (ot)

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

Sikke en usympatisk sælger, der bare skal have en masse penge ud af det!!!!

Meget, meget usympatisk… tsk tsk…

Knus fra Ditte

badlandsbadlands
    Medlem

Har forsøgt – forgæves – at få billet til Springsteen i december. Finder så en annonce på den Blå Avis, lægger en besked og minsandten om ikke sælger lige har skrevet…men men men….der er 60 andre der har henvendt sig, og jeg har ikke råd til at være højestbydende…eller lyst til at være kriminel 😉

ææææææv

Anonym
    Gæst

Har du været inde på Trendsales? Der sælges der også billetter nogen gange. Hvis ikke andet når tiden nærmer sig.

Anonym
    Gæst

Jeg kan da godt se hvad du mener 😉 Men mon ikke at de falder i pris efterhånden så det ikke er tale om overpriser, du ved når de brænder inde med billetter og bare skal af med dem. Og så er det vel ikke ulovligt…
    2200 for to billetter er da også helt vildt!!!! Hvad kostede de inde på Billetnet?

Anonym
    Gæst
    badlandsbadlands
    Medlem

Jo – og hvis du snupper linket i min dagbog vil du se hvorfor jeg synes din kommentar er sjov 😉

badlandsbadlands
    Medlem
    badlandsbadlands
    Medlem

så skal jeg nok ikke forvente at der er nogen der brænder inde med noget. Der er 52 der søger billetter på gulogratis, og ca lige så mange på den Blå…..der var jo kun 6000 fra start, så det bliver et rent lykketræf hvis jeg finder nogen ledige 😉

Anonym
    Gæst

Har en ekstra billet til manu chao i oktober …. det bliver en fest uden lige … weeeeeeee – vil du med?

badlandsbadlands
    Medlem

Uuuuh….det lyder ellers godt. Kan sagtens forestille mig at det bliver festligt.

Kh
    Lone

Anonym
    Gæst

du siger bare til … min bror kom til at købe billet i et ruf og glemte alt om at han skulle til fødselsdag den dag. Og jeg har lovet ham at hjælpe ham af med den igen…

badlandsbadlands
    Medlem
    Anonym
    Gæst

i kb hallen :o)

danmark-lichtenstein, pfffffffffffffffffffffffff hvor ligegyldigt, jeg vil ha min ugentlige portion DH

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.