Hvorfor?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

ja indtil øøøh cirka sidste linje var jeg ved at råbe op om influenzaempidemi (indsæt selv den med rullende øjne ikk?)

Er der virkelig harpiks på bolden? Hvor ulækkert :o)
    Jeg kan tilgengæld berette at jeg er i topform til trapperne … ikke så meget som en vabel har jeg fået af at vende tilbage til det pulserende arbejdsliv. Hurra.

Og ja …. 2 dagen er værst ;o)

jhm2806jhm2806
    Medlem

Sidder her og har super ondt i hele kroppen, ribben, ryg, skuldre you name it. Samt vabler på to af fingrene, hvoraf huden er røget af en af fingrene. Jeg tror ikke jeg har været så øm i kroppen, siden Gustav blev født.
    Jeg vidste det, alligevel udsatter jeg min krop for næsten to timers håndboldtræning i går aftes. Har ikke rørt en harpiksklistret bold siden maj 2006, har siden da kun dyrket gåture med barnevogn og styrketræning med baby og autostol.
    Men fedt at få fingre i bolden igen, har bare lige behov for lidt ynk! Er der forresten ikke noget om, at 2. dagen er den værste? bliver nødt at installere en kran ved siden af sengen, inden jeg skal sove.

Jane

jhm2806jhm2806
    Medlem

Ja, harpiks, ellers kan man jo ikke holde på bolden. Man køber det enten i tuber eller bægre.
    For lige at få mere ynk! Har brugt halvdelen af natten til torsdag på at brække mig og rigtig, altså rigtig, dårlig mave. Har så tilbragt min torsdag i sofaen sammen med min mor i 8 timer (aghhhhhhhh) Jeg havde hidkaldt hende som Florence Nightingale. Ved ikke om, jeg har haft en lille maveinfektion, men hoved der svimler, dårlig mave og ufattelig øm krop er ikke skide fedt, så torsdag d. 13. forbigår vi i stilhed.
    Nu er vi begge næsten lige vågnet efter at have sovet i sofaen, hvor jeg så i forvejen havde tilbragt hele dagen. Anders er faldet i søvn igen i sengen og jeg sidder lige med laptop. Heldigvis er hovedpinen forsvundet efter den lur, så nu skulle jeg være frisk og frejdig til familietamtam i hele weekend.

Jane

Anonym
    Gæst

nåja hvad ved jeg – jeg troede bare man holdt den med hænderne ;o) Men godt at vide at I ikke ligefrem er ude og gnide bolde mod grantræer i fritiden … hø hø

maveonde … yikes … de har lige haft 70% af børn og voksne i vuggestuen syge af det skidt. seriøs epidemi med embedslæge indover … og en del af vores naboer har været ramt. så sidder man der og krydser fingre og venter på at det bliver ens egen tur (jeg spritter alt når jeg hører ordet – tyndskid)
    . Indtil videre er vi gået forbi 7-9-13, salt over skulder, nemisis bliv væk osv osv :o|
    rigtig god bedring og ynk herfra (men ingen krammere såfremt du smitter)
    Ulla

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.