Hvis ikke lige…

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Hvis ikke lige…

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    jhm2806jhm2806
    Medlem

det var pga. “fodboldidioten” (forfærdeligt at rende rundt med det navn…) så var jeg i parken i aften for at se fodbold! Nå, det skulle jeg så ikke, fint nok, så lang tror jeg heller ikke Gustav ville kunne undvære mors bryster. Jeg fatter simpelthen ikke hvor meget, der kan være i den lille mave! Han har spist super til aftensmad, og så snupper han lige en god ammetår lige efter! Og så har han sørme også spist ved vores sengetid og to gange om natten! Basse!

Jane

badlandsbadlands
    Medlem

Synes nu også der er en del andre der bærer skylden for at det gik så galt. Hvad sker der lige for park-kontrollørerne?? Men han er da en gennemført tåbe – bare ærgerligt at det skulle koste landsholdet SÅ meget.

og så lige et sidespring….der er RICE-lagersalg på fredag 😉

jhm2806jhm2806
    Medlem

Øv, er ikke hjemme! Og der er designerbazar 6. og 7. oktober! Skal vi lave en nd-mg-tur?

Forresten, siden hvornår er der kommet stavekontrol på nd? designerbazar og nd er markeret med røde stiblede linier i mit indlæg!

Jane

MatmagMatmag
    Medlem

Du kan da bare tage til Århus, Jane! Der er akkurat lige så langt 🙂 Mændene i vores opgang sad hos os i går og så “bold”, og de ærgede sig alle gule og blå over, at de ikke havde fået købt billetter til stadion.

jhm2806jhm2806
    Medlem

Hmmm, tror bare ikke det giver det samme sus af synge “Der er et yndigt land” på Århus stadion, som det gør i Parken.
    Der er jo lige så meget derfor;-)

Jane

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.