I ønskes en rigtig god dag på lørdag

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 I ønskes en rigtig god dag på lørdag

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    MatmagMatmag
    Medlem

Det lyder som om, at det bliver lige så hyggeligt, som sidst jeg var med. Vi skal i sommerhus med nogen venner med to tøser i Blokhus – så det bliver bestemt også hyggeligt.

Men jeg ville da gerne se jer også.
    Husk kameraer, så vi andre kan se, hvor store børnene er blevet, og hvor godt mødrene ser ud 🙂
    K.h. Matilde

Anonym
    Gæst

Også god dag og fornøjelse herfra:-) Jeg vil også gerne se billeder, så husk det nu.
    Vi skal til Jesperhus med hele svigerfamilien.

Kh Marianne

Anonym
    Gæst

Vi vil da også gerne se billeder af jeres unger – læææænge siden. Jeg var i jesperhus da jeg var en bette knejt og husker det som smuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt med de blomster. Men nu er det vist mere en forlystelsespark eller hvad?

badlandsbadlands
    Medlem

fnis Ulla – nå du er også sådan een der kan finde på at sige “da JEG var dreng”

Kh
    Lone – afgjort ikke en XY trods alt

jhm2806jhm2806
    Medlem

Jaaa, billeder! Jeg skal til familietræf i Anders’ familie. Det er faktisk helt vildt hyggeligt. Vi skal på tur med Helge (lille båd, som sejler en lille rute rundt i Svendborg Sund, bla Valdemar Slot, juhueeee Caroline, here I come) Ellers bare spise, hygge, snakke, spille baldebold osv.
    Skal også nok få lagt billeder ind på junimor, jeg har bare ikke så satans meget plads tilbge

Jane

MatmagMatmag
    Medlem

Åhhhhh Ulla, hvad bilder du dig ind

Anonym
    Gæst

jada, jeg taler som en havnearbejder ;o)

og Matilde; nummer 2 s lod??? http://www.infantsterribles.dk/mila/Milagravid.html

MatmagMatmag
    Medlem

Åhhh, du prikker til min ladhed. Jeg har endnu ikke fået installeret kameraprogrammet på min 1/2 år gamle computer. Og for det andet har jeg også dårlig samvittighed over, at vi fuldstændigt glemmer at fotografere maven – nr. 2’s lod 🙁

Jeg må se at tage mig sammen ….

chnejadrchnejadr
    Medlem

Ja vi har nu også lige så mange billeder af nr 2 som nr 1 – også af maven… Har faktisk haft dårlig samvittighed over at jeg ikke får taget så mange billeder af tøsen pt. Synes hun har set så rakket ud, uden hår, bleg, med sonde i næsen, plaster på kinden og med myggestik overalt. Men har fået taget nogle rigtig gode nogen her på det sidste, så I skal nok få hende at se snart.

Anonym
    Gæst

altså vi har også haft en lang periode hvor vi tog flere billeder af Mila end af Rumle. Men hende skal man jo også bare sige bøh til så griner hun og er tæskecharmerende … hun fatter jo ikke hvad vi laver … Rumle derimod han ser bare åndssvag ud på de fleste billeder .. hmmm

se gerne denne SB-tråd http://slyngebarn.forumup.dk/viewtopic.php?t=12466&highlight=kodakmoment&mforum=slyngebarn ;o)

chnejadrchnejadr
    Medlem

Det er da nogle skønne billeder af dem begge 🙂 Men jeg kender problematikken – Thilde tror enten hun skal smile kunstigt til kameraet (=GRIMT barn) eller hun vil ikke fotograferes (=SURT barn). Nå, nu vil jeg smide nogle billeder på junimor 🙂

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.