Nanny 911

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    badlandsbadlands
    Medlem

Jeg så det i aftes….og har lyst til at udbryde: Vor Herre Bevares! for en klovn af en far. Mage til stort, umodent og tumbet legebarn skal man lede længe efter. Og jeg takker for min (til tider) lettere irriterende, men dog fuldt ud kompetente far til mine børn.

5 børn, i alderen 1 til 14. Ingen sikkerhedsanordninger, vilde lege, nedgøring af en lettere bekymret (med rette) mor, drøne rundt i go-cart og på motorcykel, naturligvis uden hjelm. Jo vildere, jo bedre. Larm og spektakel fra morgen til aften – og det var han stolt af??!? Utålelig personage…jeg KAN næsten ikke tro at det var en virkelig familie.

Anonym
    Gæst

jeg så det ikke … meeeeeeeen generelt så er det godt nok nogle grelle eksempler derovre i England. Især fædrene. Men mon ikke de i bedste Robinson-stil snupper de ledeste scener og klipper sammen?? Det håber jeg – eller vælger at tro på ;o)

duddimusenduddimusen
    Medlem

tror faktisk jeg har set det afsnit tidligere, og er det det samme, kan jeg kun give dig ret i at faren er utrolig!!
    Men jeg forstår heller ikke kvinder som holder ud med sådan en fyr……..måske det virkelig er opdigtet, bare for at sætte diskussioner i gang???
    Knus Dorte

chnejadrchnejadr
    Medlem

Så det også (delvis, med pc m ND kørende på skødet). Hold da kæft en klaphat af en far. Og den måde han talte til sin kone og omtalte “nannyen” på. Jeg var rystet. Tænk at stå og rose sin lille datter fordi hun har tændt bål i haven helt selv… Og jeg kan da godt spekulere på hvor længe de gode takter holdt, efter at nannyen var taget hjem.

Ser ellers stortset aldrig børneopdragelsesprogrammer, og jeg synes godt nok at Nanny 911 er et frygteligt koncept, men faldt lige over det i går…

Knus,
    Christina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.