Som hun dog kan fortælle

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Som hun dog kan fortælle

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    chnejadrchnejadr
    Medlem

Mathilde er jo begyndt i dp igen, stort hit! De første mange dage ville hun ikke med hjem, så hvad der skulle have været 3-timersdage blev meget meget hurtigt til 6-timersdage. Så får moren også lidt ro hjemme i sengen/foran tv’et 😉

Når hun så kommer hjem fortæller hun en masse om hvad der er sket. Ikke lange historier, selvfølgelig. Men hun fortæller hvad de har spist, lidt om hvem der legede med hvad. Og fx “Hanne siger ‘hold op!'” Og så er det jo man spekulerer på hvem Hanne nu har skældt ud. Hun har også selv fortalt at hun har fået ny plads ved bordet når de spiser.

Det er bare så hyggeligt! Spekulerer da på hvor godt et sandhedsvidne hun er, men jeg nyder at kunne spørge hende hvad hun har spist til frokost, og at hun så svarer mig 🙂

Knus,
    Christina

Anonym
    Gæst

hihiii ja det er superhyggeligt .. jeg spørger også ind til Rumles dag men jeg tror heller ikke altid han taler helt sandt.

Ha vært i hugge-ue, leget med raja (Ronja) og rusje … og det bliver altså også remset op på søndage, dage de slet ikke har været på legeplads og hele den uge hvor Ronja var i sommerhus?? :oD

Og så har de ret tit fået is og kage til frokost ifølge ham … ha ha

de er sgu nogle skægge små sludrechatoller.

Anonym
    Gæst

Det er lige som når Kaya tegner – 3 små cirkler og 4 prikker, hvad er det? “Cirkeline, Bedstemor, Julemanden og Mickey Mouse” (udtales med “se” til sidst). Ok…

Kh Marianne

Anonym
    Gæst

og man spørger dem om deres dag, så bliver det lige pludselig til et “det ved jeg ikke”. Nu har børnehaven så heldigvis en tavle hvor de skriver hvad de har lavet i dagens løb og ugeplaner ellers ville jeg ikke ane hvad de sådan laver deroppe. Men Freja fortæller også gerne hvem hun har leget med, om de har været ude at gå o.s.v.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.