Op med humøret Lone

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Op med humøret Lone

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hej du

Skriver lige til dig her, – synes du fortjente et klap på skulderen og en ekstra forsikring om at dine indlæg i din dagbog er vellidte og en daglig eftertanke værd, så lad dig ikke gå på over vrede holdninger som nogengange kommer frem, det er hvad der sker.

Og så har jeg grublet over ordet ‘snævertsyn’ hele formiddagen, og jeg kan ved Gud ikke forstå denne Fies brug af ordet. Jeg har sågar siddet og bladret langt tilbage i din dagbog, og ikke én gang synes jeg at ordet dækker.

Mon hun bare har haft en dårlig dag? Det vælger jeg at tro, for ellers så skriver man sq ikke så spydigt som hun gjorde i går – det var decideret nedladende.

Knus og tanker fra
    Christina

badlandsbadlands
    Medlem

…så har hun i øvrigt skrevet en undskyldning som er modtaget. Dermed er sagen uddebatteret for mit vedkommende.

Lone – måske alligevel ikke helt så radikal

Anonym
    Gæst

men jeg ved i hvert fald én ting: og det er at Lone ikke er snævertsynet!!!!
    tsk tsk tsk, at folk ikke har bedre at give sig til end at rakke ned på folk….Ud over AH selvfølgelig hende må vi godt brokke os over.

badlandsbadlands
    Medlem

Nu er det ikke fordi det går mig så meget på, men jeg bryder mig heller ikke om den højrøvede holdning at mene at man besidder den eneste rigtige holdning. Jeg synes hun er lidt latterlig, men hun er vist stadig lidt sur over at jeg ikke syntes make-up til børnehavepiger er passende. Jo, som legetøj, men ikke som”arbejdstøj”.

Kh
    Lone

Anonym
    Gæst

hold da op … så er man væk i et par timer og fluks laver i ravage…. dit dagbogsindlæg er da iøvrigt blevet længere siden jeg svarede på det??
    Nå … jamen, der er ca 100000 ting som en gammel betontøs som jeg er dybt uenige i mht bla Christiania og Ungdomshuset som jeg mener skal bevares. Men altså, der er jo forskel på hvordan man siger tingene og jeg ka godt li’ dig alligevel Lone ;o)
    Så … aaaeeeeeeeeee aaeeee og op med snudeskaftet igen

krams Ulla

badlandsbadlands
    Medlem

jeg ville gentlig bare gerne vide hvad det er med Christiania….og længere er den ikke. Som jeg også skrev, så er de mig ret ligegyldige (fordi det er så langt væk), men hvis jeg formodes at have en holdning til dem, så vil jeg gerne vide havd fristad dækker over….

Anonym
    Gæst

he, hvis ikke jeg lige sad her med en hovedpine og ikke gider indvolvere mig i noget som helst kunne jeg måske godt give dig lidt synspunkter i sagen … men jeg ooooooooooooooooorker altså ikke ;o)

badlandsbadlands
    Medlem

Tror vist heller ikke at jeg nogensinde har givet udtryk for at de ikke skulle bevares, men jeg forstår bare ikke hvad det handler om…så simpelt er det.

Lone – der skal mere til at lukke munden på mig 😉

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.