kryds fingre for mig i dag tøser

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 kryds fingre for mig i dag tøser

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    mor2gangmor2gang
    Medlem

Jeg krydser også fingre for dig. Nicoline blev også skannet da hun var 5 måneder (jeg kan aldrig huske om det var CT eller MR, den bedste af dem!). De fandt jo en fiiiin hjerne. Det gør de selvfølgelig også hos dig.

XXX
    Tina

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Wauw – det var det en tilfældighed der ville noget. Jeg skal også MR-scannes idag – se min tråd på juli04 “tænk på mig idag”

Jeg skal tænke på dig og håber alt går godt!!

Hvad er grunden til at du skal scannes?

Knus Christina

MatmagMatmag
    Medlem
    tlatla
    Deltager

Puha i dag kl 16.20 skal jeg i MR scanner….

Håber selvfølgelig de finder ud af jeg ikke fejler noget 🙂

Men er ski nervøs

Gad vide om de overhovedet finder en hjerne…. eller den bare siger biiiiiiiip…… tomrum *griner*

Knus fra Tanja

chnejadrchnejadr
    Medlem

Kære Tanja

Ku ikke lade være at grine af dit “biiiip”….

Jeg skal nok krydse fingre! Held og lykke – jeg håber du får et godt resultat. Hvorfor er det lige du skal scannes? Det har jeg desværre glemt.

MR scanneren larmer meget, men heldigvis gør det jo ikke ondt 😉 Mathilde blev MR-scannet i august, men hun var heldigvis bedøvet imens – ellers havde de nok ikke kunnet få hende til at ligge stille…

Knus,
    Christina

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Jeg er blevet CT-scannet på Herlev på et tidspunkt, og det var langt langt nemmere – det tog 3 min, CT-scanneren var cylinderformet men ikke et langt rør kun 40 cm dyb så var man ude på den anden side – så for mig vakte den i hvert fald slet ikke min klaustrofobi.

Knus Christina

chnejadrchnejadr
    Medlem

CT-scanneren er den, der kører hen over dig ligesom en “bro”. MR-scanneren er den hvor man kører ind i et rør. Aner ikke hvad der er bedst, kan de ikke to forskellige ting? Thilde er blevet begge dele som et led i behandlingen – det var jo så lunger og bughule, de scannede.

Knus,
    Christina

tlatla
    Deltager

hvor er i bare søde…. sikke dejligt med jeres støtte

jeg skal scannes for at udelukke en evt tumor…. grundet mine voldsomme hovedpiner…

held og lykke christina….håber det går godt….det er godt nok mega pudsigt

knus fra tanja…. sikkert hjerneløs…griner

knuser til jer alle

chnejadrchnejadr
    Medlem

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/undersoegelser/mrgenerel.htm Hmm, under CT-scanningslinket står der godt nok at CT-scanneren er et rør, men det var den på Skejby nu ikke???

Anonym
    Gæst

held og lykke XXXXXXXXXXXX

happy24happy24
    Medlem

Fingre krydset! Al mulig held og lykke!

Anonym
    Gæst

selv om det nok er lidt sent. Hvordan gik det?

tlatla
    Deltager

Hej søde tøser

Det var jo ingenting at komme i den scanner smiler… det klarede jeg stille og roligt…. blev kun små forskækket med de sindsyge lyde den laver.

Jeg får først svar om 8 dage… elloer det vil sige at det gør vejle sygehus… så skal jeg nok have en tid ved neurologen…

Men der er nok ikke noget galt… Jeg er sikkert sund og rask…. smiler

Hader bare at døje med hovedpine.

Næste tur i MR scanner blir i det nye år da de mener min tarm er vokset fast på bagsiden af livmoderhalsen (CHRIST kan jeg ikke bare være lidt normal…. nej så har man det ikke så sjovt…)

Knus fra Tanja som stadig ikke aner om hun er den heldige ejer af en hjene…. Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip… drikker nok det sidste af den ud i morgen griner

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.