Matilde

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    chnejadrchnejadr
    Medlem

Kan huske at du har skrevet speciale om Halvbroderen.

Så tænkte jeg at den skulle jeg måske læse, så jeg kiggede i den i boghandleren forleden. Men men men, måske var det bare den udgave de havde, men den så så kedelig ud??? Det var vist også noget med typografien tror jeg, men mit 1.håndsindtryk var bare at det vist var en noget tung bog. Så jeg kom hjem med endnu et gralsmysterie… Så har jeg da noget at læse når jeg får læst Klovnen Shalimar færdig.

Kan du ikke lige fortælle mig hvad slags bog det er? Er det en meget litterær og klog bog? Har egl. lyst til at læse noget andet end jeg plejer, men er lidt bange for at gå død i den.

Knus,
    Christina

MatmagMatmag
    Medlem

Neeeeej, den er på ingen måde kedelig. Den er MEGET lang, men spændende og godt skrevet. Kort fortalt handler den om det meget lille menneske Barnum og hans opvækst og voksenliv i Oslo med en lystløgner til far og en mystisk, tavs storebror og omgivet af en række fantastiske kvinder (hans mor, mormor, oldemor og veninde/kæreste). Det eneste jeg kan sige er: Læs den! Så kan vi jo altid udveksle erfaringer osv. Med den har du jo også læsestof til en uge mere i sengen 😉

chnejadrchnejadr
    Medlem

Tror jeg bestiller den på biblo. Køber lidt for mange bøger pt. og har ikke lige råd til at få tømreren til at lave den indbyggede reol, jeg drømmer om, endnu 😉

En uge??? Sig mig, tror du jeg læser langsomt??? Hrmpfff! Ej spøg til side, men jeg ved heller ikke helt endnu, om jeg stadig er sygemeldt i næste uge. Hvis ikke, skal jeg jo arbejde mandag-tirsdag. Tja bom bom, kan ikke rigtig bestemme mig. Hver gang jeg har en god dag og prøver at opføre mig nogenlunde normalt (og fx besøger min gamle farmor og går til George Michael-koncert, ja så er jeg fuldstændig flad dagen efter. TOTALT brugt. Suk!

Nå, men jeg gi’r den en chance 🙂 Skal nok gi’ en tilbagemelding.

Knus,
    Christina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.