Nååårh Lone, brygger du på noget????? :-)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Nååårh Lone, brygger du på noget????? :-)

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    MatmagMatmag
    Medlem

Kære Lone
    Du kan ikke sådan tro, at du kan skrive hvad som helst rundt omkring uden at blive opdaget 🙂 Sig til, hvis jeg skal blande mig udenom.
    K.h. Matilde den nysgerrige og snushane nr. 1

Anonym
    Gæst

Lone dog, tænk at du allerede er på august 2006 terminen, skal man sige tillykke?? Tine

badlandsbadlands
    Medlem

…nøh….. ville gerne, overvejer og tror vi hopper ud i det, men om det så lykkes…. men ikke for nuværende – der er jeg meget u-gravid!

MatmagMatmag
    Medlem

Ihhhhh, hvor er det dog spændende. Det bliver da dejligt for jer, hvis I skulle få jer en lille bebs.
    Undskyld min indblanding, men jeg er jo så forbandet nysgerrig og også temmelig skruk 🙂
    K.h. Matilde

majapemajape
    Medlem

Hvor spændene!
    Det er også pga. alle de bebser!
    Ih hvor det kribler.
    Vi nøjes med en hvalp indtil videre!

chnejadrchnejadr
    Medlem

Mon ikke det lykkes? I plejer da at være ret gode til den slags hjemme hos jer 😉

Og Happy, det kan da være manden skifter mening når I først har fået bettemanden og er kommet over den første tid? Hvem ved 🙂

Knus,
    Christina

happy24happy24
    Medlem

Nånånå, det bliver spændende:-) Min mand har desværre nedlagt veto mod flere børn- nok pga. af alt det med bettemand. Men nu må vi se…Håber alt det bedste for jer ihvertfald- det kunne være skægt:-)

badlandsbadlands
    Medlem

Det er da ikke en grund til at holde op – i så fald skulle vi være stoppet før Mads P, for Katrine har jo ikke nogen højrehånd.

Nej nej tøser….der er intet at berette før om tidligst en måned 😉

Lon

badlandsbadlands
    Medlem

vi overvejer og tænker osv….

Nej, alvorligt talt, så har vi jo noget værre i bagagen end Katrines lille skade. Hvis det skulle have stoppet os i at få børn, havde vi slet ikke fået nogen……… helt ærligt, så tænkte jeg meget lidt over risikoen for at Mads P fik en lignende skade, for jeg syntes da egentlig at vi havde fået vores part af bad news.

Anonym
    Gæst

Er det sådan rigtig seriøst Lone? Uden gummi og det hele? Prøver I … for alvor? nøøøj

happy24happy24
    Medlem

Tja, det har du jo ret i -og Mads P ville vi jo ikke have undværet! Nu må vi se om der kan lokkes om et par år, men jeg hepper på dig, Lone:-)

Anonym
    Gæst

Hejsa

Ja, jeg måtte jo også kigge tidligere – først på brugeren, der kommenterede dit dagbogsindlæg (som spurgte efter noget info – og det lød interessant:-)), og så igennem hendes dagbogsindlæg og kommentarerne dertil – ih hvor jeg dog følte mig som en anden spion:-) Men jeg fandt det jo til sidst – og selvom du lover hende (kan ikke huske brugernavnet), at hun er den første, der får det at vide efter Henrik, så tror jeg nu på, at vi ogå får det hurtigt at vide – ikke??

Jeg ville dog ikke være så fræk at spørge (fik du den, Matilde:-)).

Kh Marianne

Anonym
    Gæst

alle vi andre når jo at føde inden da og vi skal da have min. 1 person som er gravid herinde.
    Mia, 37+0 og som kun har 13 dage til pl. ks.

happy24happy24
    Medlem

Ja, sådan tænker jeg også lidt- altså det med at nu har vi vist taget vores tørn af bad news i forhold til børn. Jeg tror ikke at et 3. barn ville få spalter, for det er jo ikke noget vi har i familien. Jeg tror bare at man skal springe ud i det- og selvom der så var en lille ting “galt” med det næste barn- hva så?! Men mænd tænker vist meget anderledes end kvinder har jeg fundet ud af:-))

tlatla
    Deltager

ej hvor det lyder dejligt 🙂

Glæder mig til at høre om de to tydelige streger på testen

Knus fra Tanja …MEGET SKRUK

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.