helt ærligt …

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 helt ærligt …

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Gæst

kan de virkelig passe at vi er så dårlige til at producere indlæg at Lone må søge over til mig i den anden ende af netdoktor??
    Hvad blev der af de gode gamle dage hvor vi forsøgte at overgå juli? Hvad laver I? Hvordan har jeres børn det?

Herhjemme har jeg hængt Christinas gamle vikle op i loftet som gynge og det er såååå stort hit hos Rumle at han nægter mig at pille den ned og bruge den som vikle :o) Endnu en god grund til at få flere ikke?? Skulle jo nødigt opstå søskende jalousi fordi man bruger ungens legetøj som babyudstyr ;o)

Forresten bad han selv om at “Mila gynge med” den anden dag og det var jo stort. Han er ved at tø op over for hende meeeeeeeeeeen det går sgu langsomt. Nå men bedst som jeg lige nåede at sætte baby på storebrors skød gylpede hun ud over det hele og så var Rumle altså færdig med det pjat. NEEEJ NEEEEEEEED NEEEEEEEEEEEEED … ha ha

nåja og wauw … teletubberne er blevet overgået…. af lille røde traktor …. og jeg har titelmelodien på hovedet konstant … AF STEEEEED

Kh Ulla … skriv så nogle indlæg girls :o)

mor2gangmor2gang
    Medlem

JA, JA… Her kommer et lidt uinteressant indlæg fra mig, så Ulla har lidt at læse ;-). Jeg havde total dårlig mave i går og lå i sengen, når jeg altså ikke løb på toilettet. I dag går det lidt bedre, men jeg får ondt i maven når jeg har spist :-(. Nicoline derimod ÆDER for tiden, det er lige før hun skal have en større madkasse. Derudover er jeg vildt stresset. Min tidligere chef er efter mig fordi jeg lovede at skrive en artikel. Det har jeg ikke kunnet tage mig sammen til. Nu presser han mig konstant og der sidder også nogle nordmænd og venter på den – den skal skrives NUUU! Damn, hvorfor har jeg brugt så lang tid på at være depri! Derudover kommer der en indretningsarkitekt kl 9.30 i morgen (gratis tilbud fra ejendomsmægleren – spændende) og der kommer en mægler + en fotograf kl 11 i morgen. Nu er jeg jo ikke nogen udpræget husmor, så der skulle gøres noget ved huset og da jeg lå total brak i går og Peter arbejder var der mildest talt ikke særlig præsentabelt….. Min dag gik således: op og gøre Nicoline med totalt hysterisk anfald klar, hjem og skrive artikel (og lige tjekke ND :-)), ups er klokken allerede 13.30 – sende artikel med mangler til halvsur eks-bos, male terrassedør + stort vindue i ekspresfart, i bad, hente Nicoline kl 15.30, handle med barn der gik i stå ved Peter Plys julekalendere, hjem og rydde op med tøsen ved fjernsynet :-/, lave varmemad fra fryseren imens jeg tørrede støv af, spise, afsted til forældrekonsultation med den store fra 19-21.30 (kortere tid end det plejer), hjem og putte umuligt barn der ikke ville sove fra 21.40-22.45!! Slappe af ved ND, AHHH. Så hvis nogen siger at arbejdsløse er dovne, så bliver jeg sgu sur!

Tina, hvis hus stadig ikke ligner bo bedre!

badlandsbadlands
    Medlem

Tror du ikke bare I skulle tage mit tilbud, og flytte ind i østfløjen?

Nej ærligt talt, så kan man godt blive stresset af at have fri. Man får brokket en masse småting op, som hver i sær ikke tager nogen tid, men i alt bliver lidt for hektisk. Men nu er du jo fornuftig nok, at tage varmemad – de steder man KAN gøre det lettere forsig selv er det med at udnytte!

God bedring, held og lykke, og pyyyyyyyyh 😉
    Lone

– det var ikke lige i dag vi skulle drikke morgenkaffe sammen, ha ha

chnejadrchnejadr
    Medlem

Jeg er bare så smadret for tiden, at jeg ikke rigtig får skrevet eller svaret på ret mange indlæg. Og mest dem af praktisk karakter. Så skal jeg ikke tænke for meget…

I gider jo alligevel ikke høre på alt mit ynk, vel? Åhhh jeg har kvalme, åååhhh jeg har ondt i maven, kan ikke sove, sover hele dagen, laver ikke en sk*d, osv osv osv.

I guder hvor er jeg dog glad for at tøsen er startet i dp igen, så har jeg da 6 timer om dagen jeg kan tilbringe på langs i sengen m. en bog / sovende 😉 Det er rent faktisk næsten lykkedes mig at komme igennem Klovnen Shalimar nu, troede jeg ellers ikke var muligt…

Knus,
    Christina

badlandsbadlands
    Medlem

Jo da….hvorfor tror du ellers jeg drøner rundt på alle andre sider 😉

Stakkels dig
    Lone

jhm2806jhm2806
    Medlem

Altså nu er det jo ikke alle, der kan hygge sig hjemme hver dag! Men, men men vent bare om 3 uger, så sprøjter det med indlæg fra min side.
    Et par ord om Laura, stadig en sjov, glad pige, der løber, hopper, snakker, danser dagen lang. Og så er hun ved at blive fræk, hvis vi “skælder” ud/siger nej, så har hun det mest fornærmede udtryk hun lige sætter på pr. automatik, mundvigene nedad, og så kigger hun væk:-)
    Hun er i gæste-dp i øjeblikket, hvor hun er den ældste, og så er hun altså lige pludselig en stor pige.
    Jeg tror, hun glæder sig til at blive storesøster, kommer nogle gange hen og aer mig på maven og siger lillesøster/lillebror!

Jane

MatmagMatmag
    Medlem

Men helt ærligt så er mit liv heller ikke værd at skrive en stil om lige nu. Det er fyldt med forberedelse til arbejdet. Jeg har de sidste to dage rettet 28 danske stile og forberedt mig til 3 x 90 minutters undervisning i morgen. Derudover har jeg været i gang med at udarbejde en skrivelse til Århus Kommune omkring sammenlægningen af institutionerne og deres bestyrelser. For vi er jo nødt til at have en eller anden form for institutionsråd i vores egen institution, der varetager de daglige ting. Og det virker altså ikke som om, at det er blevet tænkt med, da de sad øverst oppe og udarbejdede sammenlægningen. Men nu har vi samlet de fire bestyrelser i vores lille sammenlægning og så har vi da gjort, hvad vi kunne. Men suk, jeg synes det er uoverskueligt og uigennemtænkt 🙁

I morgen aften skal jeg til 50-års jubilæum på min gamle folkeskole. Mine forældre har begge været lærere der, så vi skal følges alle tre, selvom de nu er skilt. Desværre kunne mine to storesøstre ikke komme. Det bliver spændende at se dem allesammen igen. Mange af dem har jeg ikke set siden jeg forlod folkeren for snart 15 år siden.

Siri er ikke noget at skrive hjem om lige for tiden. Hun prøver grænser af konstant og ALT, jeg skriver AAAAAAlt, er forkert. I dag har hun så heller ikke sovet middagssøvn, så hun har været som et råddent æg hele dagen. Til musik lå hun på gulvet hele timen og ville ingenting og herhjemme har hun bare været træt og på tværs. Nååårh nu græder hun – bare en tabt sut.

Mange suk fra Matilde, der også gerne så, at der, hver gang jeg kiggede, lå en masse spændende indlæg på ND

happy24happy24
    Medlem

Her går det også stille og roligt. Der kommer stadig lidt nyt i ny og næ om bettefisens tilstand og det er desværre ikke meget godt. Vi må ikke blive overflyttet til Skejby for at føde der (men jeg giver altså ikke op endnu). Overlægen som scannede os sidst er ikke sikker, men næsten sikker på ganespalte udover de to læbe og gummespalter- “jubii”:-( Det eneste gode vi har hørt overhovedet er at spalterne er smalle og ikke (endnu) har misformet næsen. Men det siger jo ikke jer så meget og derfor skriver jeg ikke så meget, for det må være lidt trivielt i længden at høre om. Ydermere har vi været til psykolog, og det var rigtig godt. Hun sagde jo ikke noget vi ikke vidste, men alligevel fik man en ny vinkel på nogle ting. -meget anvendeligt.
    Det går meeeeget langsomt, men noglegange glæder jeg mig til at få babyen, men det er godtnok en kortvarig følelse. Men bare det at det laaaangsomt kommer, må vel være gode tegn. Jeg kunne ihvertfald ikke drømme om at han skulle være en abort.
    Emil er jo vores skattemand og ligenu har han skoldkopper, men han tager det faktisk fint. Han taler som et vandfald, og jeg elsker bare den knægt så meget. Håber ikke han bliver alt for påvirket af al den tid jeg må være væk fra ham når den lille kommer. Vi skal jo nok tilbringe lidt mere tid end gennemsnittet på sygehuse. Så er nedtællingen til barsel også startet her, men jeg glæder mig ikke SÅ meget, har egentlig ikke noget imod at arbejde og 8 uger -det er da længe når der nu ikke er nogen bebs endnu… Nå, hav en god aften:-)

Anonym
    Gæst

skal du så rette kommaer, stavefejl og hele dynen fuldstændig perfekt? Og samtidig have en holdning til stilens indhold? gisp! Godt man bare er postbud – PÅ BARSEL ;o)

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.