Nappyhead (mest til Ulla og Jane)

Alt om Børn Fora Mødregrupper Mødregruppe Juni 2004 Nappyhead (mest til Ulla og Jane)

Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Forfatter
    chnejadrchnejadr
    Medlem

Er der nogen der kan yde størrelseshjælp til Nappyhead. MÅ bare ha’ mig en “Do not touch the bump”-bluse! Men er i tvivl om størrelserne.

Ulla og Jane, jeg kan huske at I har købt derfra. Hvordan er størrelserne, hvilken størrelse bruger I? Skal sikkert ha en størrelse større for at få plads til mine mammutbryster, men det er rart at ha’ en guideline…

Knus,
    Christina

Anonym
    Gæst

hmmmm …. jeg kan ikke engang huske hvad størrelse min vente-tshirt er (den er lånt ud) … men, de er store i størrelserne så du skal ikke vælge alt for stort. De er også ret elastiske i stoffet så den kan komme ud over en mavse (og sikkert også babserne ;o))

Kh Ulla

jhm2806jhm2806
    Medlem

Min “fat lady screams” t-shirt er i M/L, og den er fin lang til at komme ud over maven og ærmerne. Stoffet er meget elastisk, så du vil nok ikke komme til at svømme i samme størrelse.

Jane

Anonym
    Gæst

er det nu lykkes mig at gå glip af noget igen?? Er du gravid???

Anonym
    Gæst

og nu da jeg nærmer mig slutningen dækker den ikke hele maven så godt som jeg kunne ønske. Jeg bruger normalt str 36 i bluser.

chnejadrchnejadr
    Medlem

Så ja – 9 uger henne 🙂

Anonym
    Gæst

Se det var jo gået min næse forbi. 🙂 Hjertelig tillykke. jamen så har du vel termin i slutningen af Maj/begyndelsen af Juni??

chnejadrchnejadr
    Medlem

Afh. af om du spø’r diverse terminsberegnere, eller min læge, har jeg termin 13. eller 15. juni. Og jeg er hårdt ramt, faktisk er jeg sygemeldt m. kvalme og træthed 🙁 Men stumpen har det godt, håber jeg i hvert fald!

Knus,
    Christina

SisseAndSisseAnd
    Medlem

Hold da op, med lidt god vilje får de små fødselsdag samme dag??

Tænk hvor man timer det nogle gange hva’? Jeg har selv 2 dage mellem min den ældste og så Oscar, terminen var endda sat til dagen efter den stores fødselsdag! Han sagde at det ville være verdens bedste fødselsdagsgave, men jeg synes nu alligevel de skulle have hver deres dag, og faldt for datoen 040704 så den tog jeg:)

Måske det ender med noget så flot som 070607??

Håber du sørger for at få slappet godt af og tager det med ro, måske kan du også pludselig få en efterreaktion på alt det i har været igennem hen over sommeren? Så tag du dig godt af dig selv!!

Knus Christina

badlandsbadlands
    Medlem

Ja her kunne de også have fået fødselsdag samme dato, men jeg holdt Mads P indenbords i fire dage, så de fik hhv 19. og 23. juni. Synes nu det er bedst de har hver deres dag, men sådan tænker man sig vel ikke ligeom 9 måneder tidligere…

Kender een der har 3 børn: de to af dem har fødselsdag samme dato, den tredje dagen efter…ingen tvillinger! Det er sgi da godt ramt!

Lone

Anonym
    Gæst

men det er sgu en ringe trøst når man ikke kan spise noget overhovedet.. Det kan være at du rammer Freja fødsesldag d. 14/6
    Skal vi satse på at den kvalme går over om en 3 ugers tid?

chnejadrchnejadr
    Medlem

Det håber jeg, og helst før. Den 27-29 skulle jeg meget gerne på kursus i Sorø (i assertionstræning), det er internat og med undervisning nærmest i døgndrift… Og jeg VIL bare afsted, skulle have været på det i august men måtte jo aflyse pga Thildes sygdom.

Nu er det så mig, der er sygemeldt, foreløbig næste uge med… Og ja Christina, jeg tror helt klart at efterreaktionen på Thildes sygdom er med til at gøre det værre. Uanset hvad må jeg jo bare tage til efterretning hvordan jeg har det, og lade være med at stille krav til mig selv om hvad jeg skal nå.

Altså bortset fra at jeg skal nå at pakke og hente Thilde så vi kan nå færgen kl. 15 – vi skal jo til Sjælland så jeg kan komme til GM-koncert i morgen, forstås! Der SKAL jeg bare være vågen!

Knus,
    Christina – og nej jeg håber ikke de får samme fødselsdag – har jo termin 11 dage efter Thildes, og sidst gik jeg jo 15 dage over, så det kan næsten nå at blive et junibarn. Drømmer egl lidt om et pks, men har ikke nogen medicinsk indikation på det, så det…

chnejadrchnejadr
    Medlem

Det håber jeg, og helst før. Den 27-29 skulle jeg meget gerne på kursus i Sorø (i assertionstræning), det er internat og med undervisning nærmest i døgndrift… Og jeg VIL bare afsted, skulle have været på det i august men måtte jo aflyse pga Thildes sygdom.

Nu er det så mig, der er sygemeldt, foreløbig næste uge med… Og ja Christina, jeg tror helt klart at efterreaktionen på Thildes sygdom er med til at gøre det værre. Uanset hvad må jeg jo bare tage til efterretning hvordan jeg har det, og lade være med at stille krav til mig selv om hvad jeg skal nå.

Altså bortset fra at jeg skal nå at pakke og hente Thilde så vi kan nå færgen kl. 15 – vi skal jo til Sjælland så jeg kan komme til GM-koncert i morgen, forstås! Der SKAL jeg bare være vågen!

Knus,
    Christina – og nej jeg håber ikke de får samme fødselsdag – har jo termin 11 dage efter Thildes, og sidst gik jeg jo 15 dage over, så det kan næsten nå at blive et junibarn. Drømmer egl lidt om et pks, men har ikke nogen medicinsk indikation på det, så det…

chnejadrchnejadr
    Medlem
Viser 14 indlæg - 1 til 14 (af 14 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.